Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور امام جمعه ابرکوه انجام شد؛

تجلیل از عوامل برنامه «ورود نمادین کاروان امام حسین(ع) به کربلا» در ابرکوه + تصویر


شب گذشته مراسم تجلیل از عوامل راه اندازی ورود کاروان نمادین امام حسین(ع) به کربلا، با حضور حسینی امام جمعه ابرکوه در محل بیت العباس(ع) برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، چند سالی است که با همکاری جوانان و پیرغلامان حسینی شهرستان، مراسم "ورود نمادین کاروان امام حسین(ع) به کربلا و برپایی خیمه ها" برگزار می شود که مورد استقبال مردم نیز واقع شده است.

در همین راستا و با هدف نهادینه کردن این برنامه در بین جوانان و برگزاری هر چه باشکوه تر آن در سال های آینده، مراسم تجلیل از عوامل اجرایی مراسم مذکور، در محل بیت العباس(ع) و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه، برگزار شد.

حسینی طی این مراسم اظهار کرد: اگر انسان های دلسوخته ای چون شما که شیفته آل اطهار(ع) هستید وجود نداشتند، به یقین این حادثه عظیم عاشورا که بسیار، غم بار، موثر و تاریخ ساز بود اینگونه به دست ما نمی رسید. این بار امانت از گذشتگان به ما رسیده است و ما نیز باید امانت داری کنیم تا به نسل بعد انتقال دهیم.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: هر چیزی احتمال گم شدن و از بین رفتن را دارد، به غیر از آنچه که مهر تأیید ائمه و سید الشهدا(ع) بر آن خورده باشد که نه در دنیا و نه  در آخرت گم نخواهد شد.

در پایان این نشست نیز هدایایی به رسم یادگار به برگزار کنندگان مراسم ورود نمادین کاروان امام حسین(ع) به کربلا، توسط حجت الاسلام دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فلاح زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و امام جمعه اهداء گردید.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 4.75 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد