Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دیروز انجام شد؛

تشکیل بسیج کارگری شهرداری ابرکوه


دوشنبه 10 آذر ماه بسیج کارگری شهرداری ابرکوه به همت شرکت خدماتی "پاک سرشت اقلید" و ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، بسیج کارگری شهرداری تشکیل شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ سید علیرضا رسولی معاونت شهرداری ابرکوه اظهار داشت: بسیج یك حركت اجتماعی است كه در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشكال مختلفی در اثر شرایط خاص به وجود می آید.

رسولی خاطر نشان کرد: حتی در دوران صدر اسلام به هنگام حمله كفار و منافقین علیه مسلمانان زمانی كه فرمان تشكیل نیروی مبارز علیه آنها داده می شود مسلمانان داوطلبانه در مساجد گردهم می آمدند تا توان خود را برای مقابله با دشمنان اسلام، از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی بسیج كنند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران كه الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است از نخستین روزهای پیروزی با توطئه های گسترده و سازمان یافته دشمنان اسلام روبرو بوده است.

معاونت شهرداری ابرکوه گفت: عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه های دشمنان، ایجاب می كرد كه برای حفظ و صیانت از ارزش ها و آرمان های آن در برابر شبیخون ابرقدرت ها دفاع كند. بنابراین بعد از پیروزی، اقشار مختلف به طور خودجوش، حركتی در جهت حفظ و حراست دست آوردهای انقلاب و پیروزی بزرگی كه نصیبشان شده بود، به وجود آوردند.

رسولی افزود: در همین راستا به همت شرکت خدماتی "پاک سرشت  اقلید" (پیمانکار شهرداری ابرکوه) و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، روز گذشته 10 آذر ماه بسیج کارگری شهرداری ابرکوه تشکیل و آیین این مراسم در کنار گلزار شهدا برگزار شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد