Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

«لابی‌ها» در شورای شهر یزد زنجیره‌ای شد

تلاش افراطیون برای فتح «شهرداری یزد»/شورای شهر زیر تیغ «جناح‌گرایی»


در آستانه انتخاب شهردار جدید شهر یزد، استاندار اعضای شورای اسلامی شهر یزد را به جلسه ای در استانداری دعوت کرد؛ که به نظر می رسد استاندار یزد با تشکیل این لابی، به دنبال تحمیل یکی از معاونان افراطی خود به عنوان شهردار به شورای اسلامی شهر یزد باشد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از عصرسیاست، در آستانه انتخاب شهردار جدید شهر یزد، جلسه ای در استانداری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر یزد، به دعوت استاندار تشکیل شده است.
 
شنیده ها حاکی از آن است که گویا میرمحمدی پس از باخبر شدن ازلابی برخی از اعضای شورای شهر در هتل مشیر، در شب قبل از انتخابات هیأت رئیسه جدید، حس لابی دوستی را در اعضای شورا رصد کرده؛ لذا اعضای شورای شهر را به استانداری دعوت کرده است.
 
این دعوت استاندار تشویشی در جمع اعضاء به راه انداخت و برخی از جمله مطهریان و پاک نژاد، عدم خود در جلسه را اعلام کردند.
 
کارشناسان معتقدند به نظر می رسد، استاندار یزد با تشکیل این لابی، به دنبال تحمیل یکی از معاونان افراطی خود به عنوان شهردار یزد، به شورای اسلامی شهر یزد باشد، لذا از شواهد و رویدادها به نظر می‌آید زنجیره لابی‌ها ادامه داشته باشد و مسائل شورا، خارج از شورا حل شود.
 
گمانه ها حاکی از آن است که برای نخستین بار در تاریخ شورای شهر، فشارهای دولتی به شورای شهر تا این حد افزایش یافته و به دخالت خواهد انجامید.
گفتنی است این جلسه بدون اطلاع قبلی و حضور اصحاب رسانه، برگزار شد.
انتهای پیام/ ج



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد