Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

حسینی در بازدید از بازداشتگاه؛

تلاش مسئولین بازداشتگاه، باید در جهت هویت یابی زندانی باشد


امام جمعه در بازدید از بازداشتگاه ابرکوه: مهمترین چیزی که در بازداشتگاه باید صورت گیرد، تقویت وترویج بنیه اعتقادی خاطیان است و تلاش مسئولین باید در جهت هویت یابی زندانی باشد.

دیدار از بازداشتگاه- ابرکوه

 به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه، ضمن بازدید از بازداشتگاه شهرستان ابرکوه در جمع نادمین بازداشتگاه، آنان را به رعایت اصول وقواعد دینی و فراگیری موازین اخلاقی وارزشهای عملی ترغیب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در جمع فرمانده نیروی مقاومت بسیج، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه و مسئولین بازداشتگاه ابراز داشت: عموماً ضعف جنبه های دینی و اعتقادی، ضعف ارزشهای اخلاقی وعملی را به دنبال دارد وچون به مستفاد حدیث شریف نبوی،حب الدنیا راس وریشه همه خطاها و بزهکاری ها است؛ اگر حب الله در دل احیا شد، حب دنیا زائل می شود.

حسینی تصریح کرد: خاطی به خاطر بی اعتقادی ودنیا پرستی، وجدان خود را خمود کرده و به ارزشها پشت کرده است ولذا وقتی در چنین فضایی قرار می گیرد، فرصت خودیابی پیدا می کند.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های فرهنگی امنیتی مدیریت زندان تاکید کرد: مهمترین چیزی که در بازداشتگاه باید صورت گیرد، تقویت وترویج بنیه اعتقادی خاطیان است و تلاش  مسئولین باید در جهت هویت یابی زندانی باشد.

در ادامه مراسم دل آزاد رئیس بازداشتگاه در خصوص فعالیت های بازداشتگاه اظهار داشت: اولویت کارهای این بازداشتگاه بر انجام فعالیت های فرهنگی قرار داده شده است که با استقبال نادمین همراه می باشد.

دل آزاد بیان کرد: فعالیت های فرهنگی این مجموعه شامل: تشکیل کمیته فرهنگی اقامه نماز جماعت، برگزاری کلاس های آموزش احکام و برگزاری مراسم های مختلف مذهبی به مناسبت اعیاد و سوگواری ها می باشد.

وی گفت: زمینه تشویق نادمین نیز با همین معیار سنجیده می شود که اگر زندانی دراین برنامه ها شرکت کند و دارای امتیازات فرهنگی باشد به او مرخصی بیشتر داده می شود.

رئیس بازاشتگاه ابرکوه تصریح کرد: قطعاً ارشادات و راهکارهای  امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برای پیشرفت و رفع موانع و مشکلات بازداشتگاه رهگشا خواهد بود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد