Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه تفت:

توافق خوب یعنی خطوط قرمز


امام جمعه تفت گفت: ملت ایران به عنوان یک کشور اسکتبار ستیز در دنیا دیده می شود و همه دنیا چشم خود را به این دوخته است که ایران چگونه این راه متعالی را می پیماید و در مقابله با دشمنان و در میان خودمش چه می کند تا از ما الگو بگیرد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبری در دیدار اخیر خود با مسئولان نظام گفت: رهبر معظم انقلاب بار دیگر بر خطوط قرمز جمهوری اسلامی در مذاکرات تاکید کردند و مهر بطلانی بر همه تزویرهای دشمنان زدند.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری با بیان اینکه رهبری موافقت خود را از توافق خوب اعلام کرده اند، تصریح کرد: ما موافق مذاکره هستیم تا بهانه را از دست دشمن بگیریم و فردا کسی مدعی نشود که ملت و رهبر ایران موافق مذاکره نبود و نگذاشت توافق انجام شود.

خطیب جمعه تفت با اعلام این مطلب که همه ما با توافق خوب موافق هستیم، خاطرنشان کرد: توافق خوب، توافقی است که در آن تمام خطوط قرمز و حقوق هسته ای ایران حفظ و به رسمیت شناخته شود، نه توافقی که مطابق میل و دیکته دشمنان باشد.

وی سخنان رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و گفت: مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده اند که راه حل مشکلات کشور نگاه به درون و تقویت ظرفیت داخلی است و یکی از مهم ترین راهکارهای عملی آن اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه تفت در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر به وحدت و انسجام درونی اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران به عنوان یک کشور اسکتبار ستیز در دنیا دیده می شود و همه دنیا چشم خود را به این دوخته است که ایران چگونه این راه متعالی را می پیماید و در مقابله با دشمنان و در میان خودش  چه می کند تا از ما الگو بگیرد.

وی ادامه داد: دشمنان امروز به خوبی این موضوع را متوجه شده اند و همه تلاش خود را برای از بین بردن وحدت و انسجام از طریق جناح و جناح بازی و... به کار بسته اند تا این عامل بزرگ پیروزی ملت مقاوم ایران را از بین ببرند.

حجت الاسلام غفوری افزود: ملت متحد ایران با بصیرت است و می داند که در مقابل با چنین حربه هایی چه کند و دشمن را به کجا بفرستد.

سالروز سو قصد به مقام معظم رهبری، یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، وفات حضرت خدیجه(س)، ولادت امام حسن(ع) و ضرورت بهره گیری از ماه مبارک رمضان و کمک به ایتام از دیگر محورهای سخنان امروز امام جمعه تفت بود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد