Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه مهردشت:

توهین به «ولایت فقیه» و سکوت در برابر این توهین، گناهی نابخشودنی است


امام جمعه مهردشت گفت: بی توجهی به اصل ولایت فقیهه و سکوت در برابر کسانی که با صحبت های سخیف خود به نظام و ولایت فقیه توهین می کنند گناهی نابخشودنی است. آنها بدانند مردم ما پاسخ دندان شکن به این افراد کوته فکر و بی بصیرت خواهند داد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن اظهار داشت: یکی از درس های مهم عاشورا مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی است  و قیام عاشورا به ما نشان داد علاوه بر اینکه مسلمانان باید به ولایت محبت داشته باشند، باید دشمن شناس نیز باشند. در روزهای گذشته  شاهد پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان‌ دوره‌ای کنگره آمریکا بودیم، و سوال این است آیا این تغییر آرایش سیاسی تاثیری در روند مذاکرات 1+5 خواهد داشت یا خیر؟ 


حجت الاسلام علیزاده افزود: طرف غربی مذاکرات به ویژه آمریکا همیشه خواسته تا موضوع مذاکرات را از پرونده هسته‌ای ایران خارج و به مسائل دیگری همچون حقوق بشر تعمیم دهد و هم اکنون نیز که به آخر مذاکرات نزدیک می‌شویم تلاش می‌کنند موضوعات جدیدی مطرح کند.


خطیب جمعه مهردشت بیان کرد: اخیرا سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا موضوع حقوق بشر را در مذاکرات هسته‌ای مطرح کرده در حالی که این موضوع بارها از سوی مسئولان ما پاسخ داده شده است. دولتمردان آمریکا  بدانند کمتر از آن هستند که بخواهند در موضوع حقوق بشر به ایران امر و نهی کنند زیرا دستان آنها آلوده به موضوعات ضد حقوق بشری است و نمونه بارز آن کشتار کاروان عزاداران نیجریه و عربستان در ایام محرم بود. 


علیزاده گفت: تروریست های تکفیری با حمله به عزاداران حسینی در شمال شرق نیجریه و عربستان عده ای از شیعیان و محبان اهل بیت(ع) را به خاک و خون کشیدند عده ای شهید و عده ای زخمی شدند. اینها که دستشان به خون هزاران مرد و زن، بزرگ و کوچک آلوده است نباید صحبت از حقوق بشر کنند.


وی ادامه داد:  اینها یزیدیان زمانند و بدانند ما از شاگردان مکتب حسین بن علی(ع) هستیم و به تاسی از ابی عبدالله در مقابل یاوه گویی ها و ظلم های این یزیدیان خواهیم ایستاد.


زیر سوال بردن اصل ولایت فقیه جفای بزرگ به امام و انقلاب است/ گناه نابخشودنی کسانی که به نظام و ولایت فقیه توهین می کنند
امام جمعه مهردشت تصریح کرد: زیر سوال بردن اصل ولایت فقیه جفای بزرگ به امام و انقلاب است. این اظهارات سخیف و بی پایه که امام خمینی به دنبال حکومت اسلامی و ولایت فقیه نبودند و بعدا ولایت فقیه تصویب شده و امام گرفتارش کردند، یک جنایتی بزرگ در خصوص امام و انقلاب اسلامی است و همه می دانند امام خمینی از همان آغاز بارها در گفته ها و نوشته های خود ولایت فقیه را مورد تاگید قرار دادند.


حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: لذا بی توجهی به اصل ولایت فقیهه و همچنین سکوت در برابر کسانی که با صحبت های سخیف خود به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه توهین می کنند گناهی نابخشودنی است. آنها بدانند مردم ما، عزاداران حسینی و تمامی علاقه مندان به نظام، ولایت و رهبری پاسخ دندان شکن به این افراد کوته فکر و بی بصیرت خواهند داد.


وی در پایان از دستجات عزاداری و هیئات مذهبی، هیئات امنا تکیه ها خصوصا روحانیت معظم و مبلغان عزیز که محافل و مجالس اهل بیت(ع) را زینت بخشیدند، تشکر و قدردانی کرد. 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد