Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

برای چهارمین سال پیاپی؛

تیم دادرس شهید جهانی مهردشت بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد


تیم دادرس مدرسه دخترانه شهید جهانی مهردشت برای چهارمین سال پیاپی توانست مقام اول رقابت های دادرس(امداد و نجات) را از آن خود کند.

به گزارش سروابرکوه، در عرصه آزمون آمادگی امداد و نجات در سطح دانش آموزان، رقابت هایی تحت عنوان رقابت های دادرس در سطح مدارس شهرستان وسپس استان و در مرحله بعد در سطح کشوری برگزار می گردد.

در سطح شهرستان ابرکوه، اعضای تیم دانش آموزی دخترانه شهید جهانی مهردشت، برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب مقام اول شهرستان و همچنین مقام اول استان شد.

اعضای 14 نفره این تیم در این رقابت ها موفق شد از سد تمامی تیم های شهرستان و استانی بگذرد و به عنوان تیم نماینده استان یزد راهی رقابت های استانی شود.

گفتنی است با توجه به تعویق افتادن رقابت های کشوری این مسابقات در سال گذشته و همزمانی با رقابت های سال جاری، اعضای تیم14 نفره سال گذشته که از دانش آموزان همین مدرسه بودند نیز همزمان راهی این رقابت ها می شوند.

قابل ذکر است این وضع، جدای از حمایت قابل ارزشمند مسئولین هلال احمر و آموزش وپرورش، حمایت ممکنه سایر مسئولین را میطلبد تا موفقیت این دانش آموزان و سرافرازی شهرستان در زمینه ای دیگر را به ارمغان آورد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد