Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جلسه مرکز نیکوکاری مصلا صورت گرفت؛

جذب کمک های مردمی برای برپایی جشن عاطفه ها در ابرکوه


اعضای هیئت عامل مرکز نیکوکاری محله مصلا، طی جلسه ای آمادگی خود را جهت جذب کمک های خیرین و برپایی جشن عاطفه ها اعلام کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، اولین جلسه هیئت عامل مرکز نیکوکاری مصلا شهرستان بعد از ماه مبارک رمضان، با حضور اکثریت اعضا در دفتر مرکز مذکور برگزار شد.

طی این جلسه هر یک از اعضا، گزارشی از فعالیت های خود در ماه مبارک رمضان، در جهت اطعام ایتام، کمک به نیازمندان، برپایی ضیافت افطاری و ... بیان نمودند.

از جمله اقدامات صورت گرفته در این ماه می توان به جذب مبلغ 100 میلیون ریالی از سوی خیرین نیکوکار برای نیازمندان اشاره نمود که از این مبلغ 58 میلیون و 350 هزار ریال آن نقدی و ما بقی غیر نقدی بوده است.

در ادامه جلسه محمد علی امیدواری رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری محله مصلا، با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر و جشن عاطفه ها، برنامه آینده مرکز را جذب کمک های مردمی برای تهیه لوازم التحریر و مایحتاج تحصیل دانش آموزان نیازمند معرفی نمود و از اعضا درخواست کرد تا در این راستا نیز فعالیت های خیرخواهانه خود را ادامه دهند.

گفتنی است فریبا قیومی مسئول امور بانوان، محمود فلاح زاده مسئول امور خیرات و دیگر اعضای حاضر در جلسه آمادگی خود را جهت جذب کمک های مردمی و برپایی هر چه شکوهمند تر جشن عاطفه ها، اعلام نمودند.

انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد