Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

جزء خوانی هر روزه قرآن کریم ویژه دانش آموزان در بنیاد قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه


رئیس بنیاد قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه گفت: ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف هر روز ساعت 19 عصر برگزار می شود.

مجتبی عزیزی رئیس بنیاد قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) شهرستان در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار کرد: در كتاب بحارالانوار از امام صادق (علیه السلام) از رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم) روایت كرده كه فرمود: ماه رمضان ماه خداى عزوجل مى باشد، و آن ماهى است كه خداوند كارهاى نیك را در آن دو چندان كند و بدی‌ها را در آن محو سازد، ماه بركت، و ماه انابة و بازگشت، و ماه توبه و ماه آمرزش و ماه آزادى از آتش دوزخ و كامیاب شدن به بهشت است، هان كه در این ماه از هر حرامى خوددارى كنید و تلاوت قرآن را زیاد كنید. و حاجات خود را بخواهید، و به یاد پروردگارتان سرگرم باشید، و ماه رمضان نزد شما نباید همانند ماه‌هاى دیگر باشید، چرا كه براى این ماه در پیشگاه خداوند حرمت و برترى بر دیگر ماه‌‎ها است، و نباید در ماه رمضان روز روزه شما مانند روز غیر روزه شما باشد.

عزیزی ادامه داد: به منظور بهره وری بیشتر نوجوانان و جوانان از برکات ماه مبارک رمضان و همچنین بهره مندی از قرآن کریم، ترتیل خوانی قرآن کریم نوجوانان ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف با حضور استاد ابوالفضل قاری زاده در نمازخانه بنیاد قرآن و عترت شهرستان برگزار می شود.

عزیزی بیان کرد: در این دوره دانش آموزان دختران و پسران می توانند حضور یابند و مسابقه حضوری نیز در این دوره برگزار می شود.

رئیس بنیاد قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه افزود: این برنامه، هر روز ازساعت 19 همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء صورت می گیرد و به خانواده ها توصیه می شود، جهت استعدادیابی قرآنی  فرزندانشان در این جلسات شرکت نمایند.

وی در پایان تاکید کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 16- 32821112 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد