Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


جشن تولد یک نماینده برای صفحه اینستاگرامش و واکنش‌های کاربران +تصاویر


وی در واکنش به انتقادهایی که از برگزاری جشن صفحه اینستاگرامش شده، هم گفته است: «اگر عمری باقی باشد هر سال جشن سالروز اینستایم را جشن خواهم گرفت و دوستان اینستایی را دور هم جمع خواهم کرد.»

سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا؛ طی چند روز گذشته خبر برگزاری جشن تولد یک نماینده مجلس برای صفحه اینستاگرامش، با واکنش‌های مختلف کاربران فضای مجازی همراه شد. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس که از طریق لیست «امید» به مجلس دهم راه یافته، چند روز قبل به مناسبت دومین سالگرد ایجاد صفحه اینستاگرامش جشن تولدی برگزار کرد!

وی در فرودین سال 95 و بعد از اینکه در مرحله اول به مجلس دهم راه یافته بود در رابطه با انتخابات مرحله دوم گفته بود: مردم به موفقیت «لیست امید» امیدوارند و نظر قاطبه مردم این است که به‌جای کسانی که چوب لای چرخ دولت می‌گذارند، نامزدهای حامی دولت وارد مجلس دهم شوند، بنابراین استراتژی ما این است که افراد باقی‌مانده در «لیست امید» هم وارد مجلس دهم شوند.

وی همچنین در آبان ماه سال گذشته و در جریان دفاع از دانش‌آشتیانی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش وپرورش در اعتراض به نمایندگانی که بحث فتنه را مطرح کرده بودند در مجلس گفت: «فتنه تا کی؟ فتنه کی می‌خواهد تمام شود؟»

جعفرزاده که در انتخابات اخیر نیز از نمایندگان حامی حسن روحانی بود در رابطه با عملکرد وی گفته بود: «آقای روحانی درزمینه اقتصادی دارای کارنامه مثبتی است».

وی در واکنش به انتقادهایی که از برگزاری جشن صفحه اینستاگرامش شده، هم گفته است: «اگر عمری باقی باشد هر سال جشن سالروز اینستایم را جشن خواهم گرفت و دوستان اینستایی را دور هم جمع خواهم کرد... با برگزاری یک دور همی ساده کمتر از صد نفر شرکت‌کننده و پذیرایی شیرینی و میوه ساده هیچ آسیبی به جهان اسلام وارد نمی‌شود... مجددا از همه اظهارنظرها متشکرم و برای جشن سالروز سه سالگی اینستاگرامم که 12 سپتامبر ٢٠١٨ می‌باشد از همین امروز لحظه شماری میکنم.»

بسیاری از کاربران فضای مجازی نسبت به این اقدام این نماینده انتقاد کرده‌اند و این وضعیت را نتیجه دوری از مردم و بی‌توجهی به جامعه عنوان کرده‌اند. برخی کاربران به دغدغه‌های اصلی مردم در حوزه اقتصادی اشاره کرده‌اند و از اینکه نماینده‌ای دغدغه‌اش برگزاری جشن تولد برای صفحه اینستاگرامش است،  ابراز تأسف کردند.

برخی از کابران نیز این اقدام را نتیجه رأی دادن چشم بسته و ماحصل «تکرار می‌کنم» دانسته‌اند و این اقدام جعفرزاده را با برخی از اقدامات سخیف اعضای لیست «امید» مانند سلفی با موگرینی مقایسه کرده‌اند.

این اقدام این عضو فهرست امید در حالی است که روز گذشته محمدرضا تاجیک تئورسین اصلاح‌طلبان و مشاور رئیس دولت اصلاحات، در مصاحبه با یک روزنامه اصلاح‌طلب پیرامون پیروزی لیست امید در تهران گفته بود: «در پشت این موضوع، یک نوع پوپولیسم است و به این شکل خود را نشان می‌‌دهد که من نمی‌شناسم اما رأی می‌‌دهم، من نمی‌دانم اما انجام می‌‌دهم. به قول ژیژک، نوعی کلبی مشربی در پشت این موضوع خود را پنهان کرده است و این موضوع با بلوغ و توسعه یافتگی جامعه، تناقض دارد. جریانات سیاسی کشور باید به سمتی حرکت کنند که مردم ما، آگاهانه و هوشیارانه رأی بدهند و تصمیم بگیرند. اگر امروز نوش این قضیه نصیب ما شده است، فردا نیش آن نیز نصیب ما خواهد شد. جامعه‌‌ای که صرفا لیستی و بدون آگاهی رأی می‌‌دهد ممکن است در آینده نزدیک به‌صورت لیستی، به جناح مقابل ما رأی دهد.»

در ادامه واکنش تعدادی از کاربران تویئتر را می‌بینیم:

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد