Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت خجسته میلاد دخت نبی(س)

جشن میلاد کوثر برگزار شد


مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) در جشن میلاد حضرت زهرا(س) گفت: زندگی ما باید در همه مراحل به سبک زندگی حضرت زهرا(س) باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، جشن میلاد کوثر، به مناسبت خجسته سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرای اطهر(س) از طرف حوزه مقاومت بسیج خواهران، در محل مصلی شهدای محراب با حضور خیل کثیر خواهران برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه، حجت الاسلام و المسلمین فتاحی مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) فضائل حضرت زهرا(س) را بیان کرده و گفت: زندگی ما باید در همه مراحل به سبک زندگی حضرت زهرا(س) باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین فتاحی بیان کرد: حضرت زهرا(س) سرور زنان و بهترین الگو زندگی برای جامعه است، او بهترین دختر برای پدر، بهترین همسر برای امیرالمومنین(ع) و بهترین مادر برای فرزندان است.

وی افزود: فاطمه (علیها السلام) با آن همه فضیلت، همسری نیکو برای امیر مؤمنان بود. تا جایی که روایت شده هنگامی که علی (علیه السلام) به فاطمه (علیها السلام) می‌نگریست، غم و اندوهش زدوده می‌شد. فاطمه (علیها السلام) هیچگاه حتی اموری را که می‌پنداشت امام علی(علیه السلام) قادر به تدارک آنها نیست، از او طلب نمی نمود.

در ادامه این برنامه، گروه سرود حجاب و قهرمان قصه ها توسط دانش آموزان اجرا و بعد از آن مولودخوانی در مدح حضرت زهرا(س) انجام شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد