Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در سومین روز از سال 94؛

حدود 7 هزار و 300 نفر از بناهای تاریخی ابرکوه بازدید کردند


فرماندار ابرکوه ضمن اعلام خبر فوق گفت: در روزهای آغازین تعطیلات نوروز با استقبال بی‌نظیر گردشگران و مسافران نوروزی از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان روبرو بودیم.

سید نبی رسولی فرماندار شهرستان در سومین روز از سال جدید در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار داشت: با اینکه در روزهای آغازین تعطیلات نوروز قرار داریم ولی با استقبال بی‌نظیر گردشگران و مسافران نوروزی از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری ابرکوه روبرو بودیم.


وی با یادآوری بیش از 400 بنای تاریخی شهرستان تصریح کرد: بر طبق آخرین آمار صبح امروز تعداد تعداد 7289 نفر از ده بنای تاریخی ابرکوه بازدید کردند.


رسولی افزود: همچنین نمایشگاه صنایع‌دستی خانه آقازاده و موزه مردم شناسی خانه صولت، هر روز پذیرای حضور بازدیدکنندگان و گردشگران بوده و تا کنون بیش از 849 نفر از این مکان ها دیدن کردند.


فرماندار با اشاره به ارائه خدمات بهتر و اقدامات ستاد تسهیلات مسافرین نوروزی در ابرکوه گفت: امسال مسافرین بیشتری در مکان های اقامتی اسکان داده شده اند به طوری که تعداد 882 نفر در مدارس، 93 نفر در ادارات و 66 نفر در خانه مسافر مستقر بودند.


وی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی «سرو کهن ابرکوه» گامی در مسیر تحقق تولید ملی و توسعه اقتصادی بود که امسال برای اولین بار اجرا شد.




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد