Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه ابرکوه:

حضور مردم در دور دوم انتخابات، کامل کننده حماسه هفتم اسفند است/با سرنوشت بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه بازی نشود


امام جمعه ابرکوه گفت: مردم عزیز نباید اهمیت مرحله دوم را از دور اول کمتر بدانند؛ در هفتم اسفند، گام بلندی در مسیر تحکیم جایگاه نظام برداشتند، اما امروز روز تکمیل این حرکت شایسته است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان در خطبه های امروز نماز جمعه، با اشاره به حماسه بزرگ مردم ابرکوه در دور اول انتخابات اظهار کرد: امروز روز انجام دومین مرحله از انتخابات مجلس دهم است و مردم با مشارکت ملی خود در تعیین سرنوشت سیاسی و قانونگذاری، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می گویند.


وی افزود: گزینه ای که حائز اکثریت آراء مردم شد و از این حوزه یا دیگر حوزه های انتخابیه کشور به مجلس دهم راه یابد، مسئولیت بزرگی دارد که از طرف مردم بر دوش گرفته است و باید اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی و پیشرفت واقعی کشور و تسلیم نشدن در برابر فشار دشمنان را سرلوحه کار خود قرار دهد.


حسینی ضمن دعوت پرشور مردم به حضور حداکثری در این دوره گفت: مردم عزیز نباید اهمیت مرحله دوم را از دور اول کمتر بدانند؛ همه ما شرعاً، عقلاً و عرفاً وظیفه داریم دین خود را به نظام، اسلام و انقلاب در چنین فرصت هائی ادا کنیم.


خطیب جمعه ابرکوه خاطر نشان کرد: ملت ایران در هفتم اسفند، گام بلندی را در مسیر تحکیم جایگاه و اقتدار نظام برداشتند اما امروز روز تکمیل این حرکت شایسته و بایسته است.


وی عنوان کرد: مردم نباید بگویند رأی و حضور ما بی اثر است؛ بر عکس این رأی و حضور شما است که پیامی رسا به تمام بازیگران بین المللی خصوصاً قدرت های بزرگ و سلطه گر دارد.


امام جمعه ابرکوه بیان کرد: شرکت گسترده و حضور معنادارتان در انتخابات امروز، ترجمان مردم سالاری دینی و به رخ کشیدن اقتدار کشورتان در عرصه جهانی خصوصاً حکام حقیر سعودی و حوزه خلیج فارس خواهد بود.


حسینی مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس دهم و فوریترین انتظار از این مجلس را، یاری رسانی به دولت یازدهم برای خروج از رکود و کمک به چرخ اقتصاد و معیشت مردم و اجرائی کردن اقتصاد مقاومتی و تقابل کامل با بدخواهان نظام برشمرد.


مسئولان ابرکوه جمع آوری متکدیان را در دستور کار خود قرار دهند
وی در ادامه برخی از مشکلات ابرکوه را بیان کرده و گفت: در بخش داخلی ابرکوه، یکی از  موضاعات که مجدداً بر آن تأکید دارم جمع آوری متکدیان اجنبی است، که گاهی به صورت حساب شده آن ها را در سطح شهر رها می کنند.


امام جمعه تصریح کرد: این متکدیان، گدا نیستند بلکه کاسب هستند که برای خود و شرکایشان تکدی گری می کنند؛ از شورای تأمین، نیروی انتظامی و دادگستری می خواهیم که برخورد با این تیم کاسب متکدی که غیر ایرانی هم هستند، را در دستور کار قرار دهند.


نباید با سرنوشت بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه بازی شود/ قول رئیس دانشکده پیراپزشکی 
حسینی با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت و درمان در هفته گذشته به استان یزد گفت: چهار نامه با موضوعات تجهیز و توسعه آزمایشگاه، درخواست آمبولانس مجهز برای بیمارستان، درخواست 5/1 میلیارد تومان برای ساخت 15 واحد مسکونی پزشکان بیمارستان و تجهیز رادیو لوژی به سی تی اسکن، توسط فرماندار ابرکوه برای وزیر تهیه شد، که از ایشان تقدیر می کنیم.


وی ابراز کزد: این نامه ها به صورت حضوری به هاشمی وزیر بهداشت و درمان دولت یازدهم داده شد و هاشمی به بنده قول رسیدگی به درخواستمان را دادند و دکتر علامه رئیس حوزه وزارت گفت: "وزیر وی را مأمور رسیدگی به مطالبات ابرکوه کرده است." ضمن اینکه چند روز قبل از این دیدار، با میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم راجع به مشکلات بیمارستان صحبت کردیم.


امام جمعه ابرکوه خطاب به شهروندان گفت: در همه جا ممکن است اتفاقی برای مریض بیفتد، بنده مراتب تأسف خودم را بار دیگر بر فوت یکی از شهروندان عزیز اظهار می دارم. رئیس دانشکده پیراپزشکی ابرکوه قول داد که موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری و کاستی را هم بر طرف نماید تا این حادثه تلخ اولین و آخرین اتفاق در این شهرستان باشد.


وی با تاکید بر توجه مسئولان به سرنوشت بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ابرکوه یادآور شد: نباید با سرنوشت بیمارستان که رکن مهم درمانی شهرستان است بازی شود؛ مردم نباید به شایعات دلسرد کننده توجه کنند. قرار شد در نیمه دوم سال کلیه پزشکان متخصص مورد نیاز شهرستان را تأمین کنند و امیدوارم بیماران به بهانه هایی به شهرهای دیگر مراجعه نکنند.


حسینی افزود: از مسئولان بیمارستان هم درخواست داریم به مردم اعتماد سازی کنند، وقتی مردم بدانند مسئولین این مرکز مهم درمانی، مسئولیت پذیر و جوابگوی مطالبات درمانی می باشند، دلیلی نمی بینند که به شهرهای دیگر مراجعه کنند. شما مسئولین بیمارستان مشکلات را حل و کمبودها را برطرف نمایید، بخش درمان را تقویت کنید نه اینکه بیماران را به اطراف ارجاع دهید.


انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد