Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن در انتقاد به مراسم روز دانشجو؛

حضور چهره های غیرعلمی و غیر همسو با نظام، در دانشگاه ها مایه تاسف است/ماجراجویی های ترکیه در عراق حماقت است


امام جمعه مهردشت گفت: متاسفانه، امسال شاهد حضور چهره‏ هايي در دانشگاه‏ها ‏بودیم كه نه تنها اين افراد وجهه علمي ندارند، بلكه به‏عنوان افراد كاملا سياسي و غيرهمسو با نظام شناخته ‏شده‏ و چهره پليدآمريكا را تطهير مي‏كنند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه شهر مهردشت در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر(20 آذر94) ضمن قدر دانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی باشکوه اربعین، آن را همایش عشق و ايمان ، ظلم ستيزي و مبارزه با ظالم در جهت مقابله با نفوذ اموي هاي زمان بیان کرد.

حجت الاسلام علیزاده  در ادامه ضمن انتقاد شدید از حاشیه های روز دانشجو در دانشگاه های کشور گفت: 16 آذر، به‏عنوان يكي از روزهاي نماد مبارزه با استكبارمي‏باشد و ‏بايد در اين روز عليه ‏ترفندها و رفتارهاي نظام سلطه به‏ سركردگي آمريكاي جنايتكارصحبت کرد و روش‏هاي‏ خيانت‏بار آن‏ها به نسل جوان و دانشجو منتقل گردد.

حضور چهره های غیرعلمی و غیر همسو با نظام در روز دانشجو، در دانشگاه ها مایه تاسف است/ تلاش جریانات زاویه دار با انقلاب، جهت نفوذ در دانشگاه ها

وی افزود: ولی متاسفانه، امسال شاهد حضور چهره‏هايي در دانشگاه‏ها و مراكز علمي ‏بودیم كه نه تنها اين افراد وجهه علمي ندارند، بلكه به‏عنوان افراد كاملا سياسي،‏ غيرهمسو با نظام و انقلاب اسلامي شناخته ‏شده‏اند و به‏جاي اين‏كه عليه نظام استكباري موضع بگيرند، چهره پليد آمريكاي جنايتكار را تطهير مي‏كنند.

امام جمعه مهردشت بیان کرد: حضور چهره‏هايي‏ كه از اول انقلاب با حكومت اسلامي زاويه داشته و هم‏چنين تعدادي زيادي از كساني‏كه در فتنه 88 حضور فعال داشته‏اند، بيانگر اين مسأله است كه جريانات زاويه‏دار با انقلاب درصدد هستند با نفوذ در مراكز دانشگاهي و جوانان، انقلاب را از مسير اصلي خود منحرف كنند و اهداف دشمنان را محقق سازند.

وی جوانان دانشجو را افرادی بصیر عنوان کرد و گفت: اما بدانند به فضل پرودگار متعال و عنایت امام زمان(عج)، با وجود آگاهی و بصیرت دانشگاهیان و جوانان، به مقاصد شوم خود نخواهند رسید.

ماجراجویی های ترکیه در عراق حماقت است

خطیب جمعه مهردشت در ادامه به ماجراجويي‏هاي‏ تركيه در منطقه اشاره کرد و گفت: اخيرا يك هنگ نظامي مجهز اين كشور با توپ و تانك با عبور از مرزهاي‏ عراق وارد شمال اين كشور شده است و ترکیه میگوید اين اقدام بخشي از يك ماموريت عادي براي آموزش نيروهاي عراقي و مبارزه با داعش است.

وی گفت: در حالی که اسنادی وجود دارد که ترکیه نفت داعش راخریداری کرده و از این گروه پلید حمایت می کند؛ هدف کوتاه مدت اردوغان از اين اقدام، تلاش برای حضور نظامي در اقليم كردستان در آستانه عمليات آزادسازي موصل و ایجاد موقعيت بهتر براي‏ مديريت داعش است و هدف بلندمدت وی تجزيه عراق است؛ اما ترکیه نباید حماقت کند و بداند از آمریکا قوی تر نیست که با ذلت از عراق خارج شد.

امام جمعه مهردشت از بین بردن تمام زیر ساخت های کشور سوریه به بهانه اینکه اسد نباشد را نوعی دخالت در تصمیمات ملی این کشور عنوان کرد و گفت:  ملت سوریه  باید تصمیم گیرنده باشند و نباید به دیگران اجازه دخالت داده شود.

وی بیان داشت: نشست معارضان سوری که در ریاض برگزار شد که حتی تروریست ها هم در این نشست بودند این توطئه عربستان است که با این کار قصد متحد کردن مخالفان سوری را دارد. 

علیزاده در پایان مطالب خود و به مناسبت روز حمل و نقل، از خدمات ارزشمند رانندگانی که هر جمعه با اتوبوس واحد و مینی بوس نمازگزان نماز جمعه را به مصلی این شهر می آورند قدر دانی کرد.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد