Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن:

حمله به کنسولگری ایران در بصره، فتنه است/ حمله موشکی به مقر دموکرات نتیجه بازی با دُم شیر است


امام‌جمعه بخش بهمن گفت : پیام حمله موشکی سپاه به مقر حزب دموکرات این است که هوشیار باشید و با دُم شیر بازی نکنید.

به گزارش سرو ابرکوه، ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن، در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد : مرگ با عزت یعنی زندگی و زندگی با ذلت یعنی مرگ، قرار گرفتن در محاصره نظامی، مقاومت و نترسیدن از محاصره اقتصادی، نظامی، سیاسی و تبلیغاتی دشمن، ازجمله درس‌های واقعه کربلا و قیام عاشورا است که باید بیاموزیم.

باج ندادن ایران به آمریکا علت دشمنی غربی‌ها با ما است
حجت‌الاسلام علیزاده گفت : تنها علت ناراحتی و عصبانیت غربی‌ها خاصه آمریکا این است که ایران در مقابلش سر خم نمی‌کند، نوکری نمی‌کند و باج نمی‌دهد. امروز کشور ما در بعد نظامی حرف برای گفتن دارد و اگر کسی با ایران مقابله کنند قطعاً پاسخ دندان‌شکنی خواهند گرفت.

وی، با تأکید بر اینکه امروز تنها راه برون‌رفت از مشکلات، اقتصاد مقاومتی است، افزود : درس دیگر سیدالشهدا (ع) استکبارستیزی و مبارزه با ظلم یزیدیان زمان آمریکا، اسرائیل و آل سعود است.  احمقانه است اگر کسی فکر کند ظالمی مثل آمریکا دروازه‌های دنیا را به روی ما می‌گشاید و کمک می‌کند ما به راه خودمان ادامه بدهیم.

حمله به کنسولگری ایران در بصره فتنه است
علیزاده، با اشاره به فتنه‌گری بیگانگان در بصره  برای ایجاد اختلاف  در روابط ایران و عراق، تصریح کرد : عناصر نفوذی آمریکایی و سعودی در عراق تلاش می‌کنند، رابطه و همدلی این دو کشور را به هم بزنند.

خطیب جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد : آنها قسم یادکردند که مانع بهبودی روابط دو کشور شوند، لذا برای رسیدن به هدفشان دست به هر کاری می‌زنند.

وی تأکید کرد : با تبلیغات سوء، جنگ روانی، عراق هراسی و ایران هراسی، حمله به کنسولگری ایران در بصره که جز فتنه چیزی نبود، تلاش می‌کنند دو ملت را نسبت به هم بدبین کرده و اختلاف بیندازند. 

پیام حمله موشکی سپاه به مقر حزب دموکرات این است که با دُم شیر بازی نکنید
علیزاده بیان کرد : تاریخ گواهی می‌دهد جمهوری اسلامی بیشتر از اینکه از سوی دشمنان خارجی، مورد تهدید قرار گیرد از سوی گروهک‌های منافقین داخلی مثل سازمان منافقین  و حزب دموکرات کردستان که شهادت 17 هزار نفر از هم‌وطنان را در پرونده سیاهشان دارند، تهدید شده است.

وی گفت : در پی اقدامات تروریستی اخیر در مرزهای ایران و شهادت تعدادی از نیروهای نظامی، صبر ایران لبریز شد و چند موشک به مقر آنها زد، تا ‌درسی برای آنها باشد و با دم شیر بازی نکنند.

امام‌جمعه بخش بهمن، ضمن گرامیداشت 25 شهریور سالروز کشتار فلسطینیان در اردوگاه‌های صبرا و شتیلا توسط صهیونیست‌ها و همچنین درگذشت آیت‌الله خزعلی، افزود : خصوصیت بارز ایشان ولایت مداری بود، که اسلام و انقلاب را فدای فرزندشان نکردند، این درسی برای همه ما خصوصاً مسئولین است.

در عزاداری‌ها، سدالمعبر دیگران نباشید
علیزاده در پایان با تأکید بر رعایت نکات بهداشتی در ذبح حیوانات جهت جلوگیری از بیمارهایی همچون کریمه کنگو، از مردم خواست : در عزاداری‌های خود خلق‌وخوی حسینی را بیشتر کنند و برای عزاداری، سدالمعبر دیگران نباشید.
انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد