Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه بخش بهمن:

حمله وحشیانه آل سعود به یمن در ماه حرام، نشانه سقوط هر چه زودتر این رژیم است


امام جمعه بخش بهمن گفت: آل سعود، در ماه حرام بدون هیچ علتی، وحشایانه به مردم مظلوم یمن حمله و بیش از 700 نفر را به خاک و خون می کشد و امید است با این جنایات وحشیانه سقوط این رژیم نزدیک تر شود.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های این شهر اظهار کرد: يکي از درس هاي مهم عاشورا مبارزه با ظلم و استکبار ستيزي است که امروز بايد اين درس را از امام حسين آموخت ودر مقابل استکبار ستيزي و قلدري و گردنکشي يزيديان زمان از جمله آمريکا و انگليس و اسرائيل ايستادگي کرد.

خطیب جمعه بخش بهمن ادامه داد: قيام عاشورا به ما نشان داد علاوه بر اينکه مسلمانان بايد به ولايت محبت داشته باشند، بايد دشمن شناس نيز باشند؛ امروزمعاويه و يزيد وجود ندارند ولي يزيديان زمان از جمله آمريکا، استکبار جهاني، اسراييل غاصب و آل سعود پلید وجود دارند که بايد با آنان دشمني کنيم و در مقابل قلدري هاي آنها و توهمات بي جاي آنها بايستيم.

وی آل سعود که خود را خادم حرم می داند را مصداق یزیدان زمان عنوان کرد و گفت: آل سعود، در ماه حرام بدون هیچ علتی، وحشایانه به مردم مظلوم یمن حمله و بیش از 700 نفر را به خاک و خون می کشد؛ علت اصلی این حملات کور و ناجوانمردانه عربستان به مردم مظلوم یمن این است که این رژیم، چه از جهت نظامی و چه از نظر سیاسی در یمن با شکست مواجه شده است و امید است با این جنایات وحشیانه سقوط ال سعود نزدیک تر شود.

حجت الاسلام علیزاده تجلی عاشورا در جهان را حرارت عشق به امام حسین (ع) در قلب مومنین بیان کرده و ادامه داد: ما در روز عاشورا در اقصا نقاط دنیا شاهد عزاداری و ماتم شیفتگان حضرت سید الشهدا(ع) بودیم اما یزیدیان آنها را به خاک و خون کشیدند از جمله شیعیان نیجریه که در حال عزاداری مورد ضرب گلوله های پلیس این کشور قرار گرفتند که البته وهابیت طراح این برنامه هاست که با دادن پول به ارتش اقدام به کشتن مردم بی گناه می کند.

وی در ادامه شهادت حضرت زين‏العابدين(ع) و ورود كاروان اسيران كربلا به كوفه در سال61 ه.ق را تسلیت گفت و همچنین شهادت آيت‏الله اشرفى اصفهانى، نماينده حضرت امام(ره) و امام جمعه كرمانشاه (پنجمين شهيد محراب) توسط منافقين در سال 1361 ه.ش و درگذشت آيت‏الله مهدوي كني(ره) از دیگر مناسبت هایی بود که به آن اشاره کرد. 

امام جمعه بخش بهمن در پایان از حضور دستجات عزاداري و هيئات مذهبي، که محافل و مجالس اهل بيت(ع) را رونق بخشیدند قدر دانی کرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد