Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده شورای اسلامی ابرکوه در شورای استان یزد:

خاتم الانبیاء تنها بیمارستان ابرکوه نیازمند تامین تجهیزات و پزشکان متخصص است


نماینده شورای اسلامی ابرکوه در شورای استان یزد گفت: تجهیز امکانات و تامین پزشکان متخصص جهت بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه، که تنها مرکز درمانی شهرستان است، باید در اولویت باشد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی شهرداری ابرکوه، رضا ربانی، در دیدار استاندار و معاون عمرانی وی با اعضای شورای اسلامی استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تامین امکانات و پزشکان متخصص جهت تجهیز خاتم الانبیاء تنها بیمارستان ابرکوه که بتواند مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان را مرتفع نماید، از اولویت ها است.

ربانی نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای استان یزد افزود: همچنین تقاطع 15 دی در ورودی شهر که به یاد و خاطره سفر مقام معظم رهبری به شهرستان نامگذاری و احداث شده است، نیازمند توجه بیشتری است.

وی با اشاره به احداث باند دوم کنارگذر ابرکوه، که باند شمالی آن در زیر ترافیک است و باند جنوبی آن هم با ساخت پل ها و تملک مسیر آماده زیرسازی و آسفالت است، گفت: اگر این مسیر هر چه سریع تر تکمیل شود، از ورود وسایل نقلیه سنگین به شهر جلوگیری خواهد شد و در نتیجه شاهد حوادث خطرناک کمتر شهروندان را تهدید می کند.

ربانی همچنین خط کشی، نصب علائم راهنمایی و تابلوهای معرفی در جاده جدید الاحداث مروست به هارونی در بخش بهمن، سرعت بخشیدن به راه آهن یزد به شمال فارس، در نظر گرفتن اعتبار ویژه و کد اعتباری جهت شهر نمونه گردشگری ابرکوه، توجه به شهرداری های کم درآمد خصوصا ابرکوه و مهردشت، اختصاص 700 تن قیر جهت آسفالت بلوار های شاهد، ابوریحان، شهید جلایی و شهرک گلستان، اختصاص سهمیه آب از خط دوم انتقالی به یزد و از نقاط بالادست با توجه به خشکسالی های اخیر که به شدت بر آب های زیرزمینی منطقه تاثیر گذاشته و افت آب را سالانه به یک متر رسانده است، را از دیگر مشکلات ابرکوه معرفی کرد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد