Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

این‌بار خط‌ونشان دادستان ابرکوه برای اصناف متخلف کشیده شد

در بازدیدهای سرزده دادستان ابرکوه، یک واحد تجاری متخلف پلمپ شد+ تصاویر


شب گذشته در بازدیدهای سرزده دادستان و مسئولین اداره صنعت، معدن و تجارت، برخی واحد تجاری متخلف پلمپ شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ شب گذشته طرح بازدید سرزده از اصناف ابرکوه، توسط محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب، سید مسعود میرحسینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و محسن فلاح زاده بازرسی این اداره، در شهرستان اجرا شد.

در این سرکشی‌ها که خبرنگاران نیز حضور داشتند، از تعدادی مغازه‌های میوه‌فروشی، لوازم‌آرایشی، عینک‌فروشی، لوازم‌خانگی، لبنیاتی و سوپرمارکت بازدید شد.

در بازدیدهای انجام‌شده به علت تخلفات متعدد گران‌فروشی، عدم نصب اتیکت قیمت، پاک کردن قیمت روی جلد اجناس، نداشتن مجوز پروانه کسب، عدم ارائه فاکتور خرید (که خود دلالت بر گران‌فروشی دارد) و وجود کالای قاچاق خارجی بدون مجوز بهداشت، یکی از مغازه‌های متخلف شهرستان پلمپ شد.

محمدحسین ابراهیمی دادستان ابرکوه، در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران، اظهار کرد : با توجه به حفظ حقوق عامه که از وظایف دادستانی است و در راستای تأکیدات ریاست قوه قضائیه جهت ورود و بررسی دادستان‌ها به بحث گران‌فروشی و دفاع از حقوق مردم، طرح بازدید سرزده از اصناف در اولویت برنامه‌های دادگستری قرار گرفت.

ابراهیمی افزود : برای یکی از واحدهای صنفی به علت گران‌فروشی و توجه نکردن به تذکرات مکرر جهت عدم ادامه تخلفات (برای چندمین دفعه)، از قاضی تعزیرات صدور حکم نصب پلاکارد و پلمپ درب مغازه تقاضا شد.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، پس از اتمام بازدیدها ضمن تأکید به اداره صنعت، معدن و تجارت مبنی بر برخورد قاطع با گران‌فروشی، برخی کالاهای خارجی قاچاق را جمع‌آوری و به بازرسی این اداره تحویل داد.

وی، ضمن درخواست از مردم جهت ارسال گزارش تخلفات به دادستانی یا اداره صنعت، معدن و تجارت، گفت : این بازدیدها با حضور شخص دادستان همراه با اصحاب رسانه، در آینده نیز ادامه دارد و قطعاً با هماهنگی قاضی تعزیرات، احکام بازدارنده برای اصنافیان متخلف صادر و به مردم معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (5 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد