Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرعامل کاشی کوثر ابرکوه در بازدید مسئولین از این کارخانه؛

در صورت حمایت‌های لازم 11 خط تولید کوثر ابرکوه فعال خواهد شد/ کارخانه را با وضع اسفبار تحویل گرفتم


مدیرعامل جدید کارخانه کاشی کوثر ابرکوه، گفت : در صورت حمایت همه‌جانبه مسئولین، تا پایان سال جاری تمام ظرفیت 11 خط تولید این کارخانه فعال و به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش سرو ابرکوه؛ عصر امروز امام‌جمعه و رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته تعاون از کارخانه کاشی کوثر ابرکوه، که مدت‌ها در وضعیت نیمه فعال و حتی تعطیل به سر می‌برد، بازدید کردند.

بی‌تدبیری در مدیریت علت تولید ناقص و ناچیز کارخانه کاشی کوثر ابرکوه بود
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه، ضمن عرض خداقوت به کارگران و بازدید از مراحل مختلف تولید، در حضور مدیرعامل جدید کارخانه اظهار کرد : از تلاش شما و کارگران جهت رونق مجدد این کارخانه و تولید قدردانی کرده و بر ضرورت ایجاد امید و دلگرمی برای کارگران تأکیدداریم.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد : این کارخانه با تمام تجهیزات باکیفیت و دستگاه‌های عظیم و گران‌بها متأسفانه سال‌ها است که به‌واسطه بی‌تدبیری در مدیریت، مورد بهره‌برداری ناقص و ناچیز بوده است. امّا امروز به لطف خدا در نیمه سال از یازده خط تولید، شش خط آن فعال‌شده است.

وی، ضمن توصیه مجدد و تأکید جهت به‌کارگیری نیروی بومی در کارخانه‌های شهرستان، گفت : با جدیت و دلگرمی و توکل به خدای متعال برای بهره‌برداری از تمام ظرفیت کارخانه کمر همت را ببندید و مشکلات را در برابر اراده پررنگ خود بی‌رنگ کنید.

امام‌جمعه ابرکوه، در پایان صحبت‌های خود قول مساعد جهت حمایت فرماندار و همسویی لازم دیگر مسئولین شهرستان با این مرکز تولیدی را داد.

کارخانه کوثر را با وضع اسفبار تحویل گرفتم
مصطفی برزگری مدیرعامل کارخانه تصریح کرد : متأسفانه کارخانه را با وضعی اسفبار تحویل گرفتم و تاکنون میلیاردها تومان برای جبران کاستی‌ها جهت راه‌اندازی و فعال‌سازی آن هزینه کرده‌ایم.

برزگری تأکید کرد : در صورت حمایت همه‌جانبه مسئولین می‌توانم به شما قول دهم، که تمام ظرفیت یازده خط تولید تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و علاوه بر 150 نفر نیروی حاضر، زمینه اشتغال پانصد نفر دیگر نیز فراهم شود.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد