Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در دیدار و دلجویی مسئولین از خانواده نوجوان ابرکوهی؛

درد و دل‌های مادر سالار اشک مسئولین ابرکوهی را درآورد+ تصاویر


دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در دیدار مسئولین با والدین نوجوانی که به علت تصادف و خونریزی زیاد دچار مرگ مغزی شده بود، گفت : شخصاً پرونده شکایت این خانواده را با موضوع قصور عوامل دست‌اندرکار پیگیری خواهم کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، حدود 2 ماه پیش سالار سرور نوجوان ابرکوهی در سانحه تصادف به علت شکستگی استخوان پا و خونریزی زیاد، دچار مرگ مغزی شد و با رضایت خانواده، اعضاء بدن وی به تعدادی نیازمندان اهداء کردند.

اواخر هفته گذشته فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، شهردار و برخی اعضاء شورای شهر ابرکوه، به دیدار خانواده این نوجوان رفتند، تا از آنها دلجویی کرده و در غمشان شریک شوند.

گلایه شدید و شکایت والدین سرور از برخی عوامل بیمارستان خاتم‌الانبیاء
در این دیدار خانم هوشمند مادر سالار، که پس از لحظه تصادف تا زمان فوت در کنار فرزندش بود، با تعریف از صحنه‌های دردناک و غم‌انگیز این جریان، اشک مسئولین حاضر را درآورد و از کوتاهی و قصور برخی اعضای کادر پرستاری و پزشکی تنها بیمارستان ابرکوه شکایت کرد.

این مادر که ازاین‌پس تا آخر عمر آرزوی شنیدن صدای فرزندش را دارد، خطاب به دادستان و دیگر مسئولین تأکید کرد : به‌هیچ‌وجه از شکایتم مبنی بر قصور برخی کادر بیمارستان در رسیدگی و ارائه خدمات به‌موقع، به پسرم صرف‌نظر نخواهم کرد، مگر آنکه تک‌تک عوامل بهداشتی و درمانی که از زمان تصادف تا لحظه مرگ مغزی شدن فرزندم دخیل بودند، در دادگستری قسم یاد کنند که هیچ‌گونه کوتاهی از جانب آنها رخ نداده است.

هوشمند و همسرش همچنین از ریاست و مدیران بیمارستان ابرکوه، در خصوص عدم نظارت بر جریانات و اتفاقات حیاتی‌ترین بخش شهرستان که باجان مردم سروکار دارد، گلایه کردند.

پرونده‌های بهداشتی و درمانی بیمارستان ابرکوه قاطعانه پیگیری می‌شود
محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه، در ادامه صحبت‌های مطرح‌شده در این دیدار تصریح کرد : موضوع این پرونده و مسائل حوزه بهداشتی و درمانی شهرستان به‌طور جد و سرسختانه پیگیری خواهد شد.

کاظمی نسب، با اشاره به اینکه منتظر نتیجه درخواست دادستان ابرکوه در خصوص ارسال پرونده به نظام پزشکی است، افزود : ازآنجاکه همه ما و شهروندان با مباحث درمانی در ارتباط هستیم، لذا این موارد حتماً بررسی می‌شود، تا از تکرار اتفاقات ناگوار جلوگیری کنیم.

فرماندار تأکید کرد : چنانچه قصوری از جانب عوامل این پرونده رخ‌داده باشد، افراد باید پاسخگو باشند و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان ابرکوه شخصاً پیگیر پرونده سالار سرور شد
محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن تأکید بر رسیدگی شخصی و اولویت نوبت بر این پرونده گفت : پرونده جهت بررسی به نظام پزشکی ارسال‌شده است تا در صورت اشتباهات درمانی، میزان درصد قصور عوامل دست‌اندرکار مشخص شود و عاملان به مجازات اعمال خود برسند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد