Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

استاد حوزه و دانشگاه:

دشمن با طرح شیعه انگلیسی تفرقه را ترویج می دهد


استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن با طرح شیعه انگلیسی می خواهد برادر را در مقابل برادر قرار دهد و ایجاد تفرقه کند.

 به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بافق خبر؛ حجت الاسلام کارگردرهمایش وحدت حوزه و دانشگاه که  به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه الزهرا (س) بافق برگزار شد گفت: شیعه انگلیسی در سال ۱۳۴۰مطرح شد و دشمن با این طرح می خواهد برادر را در مقابل برادر قراردهد و ایجاد تفرقه کند.

وی در ادامه گفت: مکتب شیعه انگلیسی با ایجاد انحرافات فکری ، سؤاستفاده از انگیزه های مذهبی مردم و کمک رسانی کشور های غربی و عربی توانست بستر پیداش خود را به وجود آورد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر با اشاره به اهداف شیعه انگلیسی اظهار داشت: شیعه انگلیسی می خواهد با تخریب اسلام و معرفی مذهب شیعه به عنوان مذهبی بدون انعطاف و افراطی به اسلام ناب ضربه بزند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به خصوصیات فکری شیعه انگلسی بیان کرد: مکتب شیعه انگلیسی با سؤاستفاده از مناسبت های مذهبی همانند ایام محرم ، وارونه سازی حقایق اسلام و ارائه بدعت ها دید جهانیان را به مذهب شیعه عوض کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر در پایان گفت: امید است با ایجاد این فضاها و نشست ها بتوان علاوه بر مشخص کردن فتنه این مکاتب بستر مناسب برای گسترش اسلام ناب و مذهب تشیع فراهم شود.

خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج بافق

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد