Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابرکوه؛

دعوت مردم ابرکوه به شرکت در راهپیمایی 13 آبان+ مسیر و زمان راهپیمایی


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابرکوه، ضمن اعلام مسیر و زمان برگزاری راهپیمایی 13 آبان در شهرستان، از مردم غیور خواست تا همچون سال های گذشته، حضوری افتخارآفرین در حماسه فردا، داشته باشند.

جواد عادل مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، اظهار کرد: این روز تاریخی؛ نماد استکبار ستیزی است؛ که تبلور وحدت و همدلی مردم، تلفیق علم و جهاد و ارج نهادن به استقلال را به همراه دارد.


عادل افزود: یوم الله 13 آبان برگ زرینی و افتخار آمیز تاریخ کشور ما است که در آن شاهد سه واقعه مهم و ماندگار بودیم. تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در 1343 ، کشتار بیرحمانه دانش‌آموزان مظلوم در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 1358 از اتفاقات این روز بوده است.


وی با اشاره بر این موضوع که سکوت در برابر تجاوز، ظلم و ستم استکبار، مهر تاییدی بر جنایت های آنان است، تاکید کرد: حضور هر چه بیشتر و باشکوه تر ملت ایران در راهپیمایی فردا، وظیفه همه ما است تا با این حضور، نشان دهیم که ایران همیشه سربلند و پایدار ایستادگی کرده و خواهد کرد.


این مقام مسئول از تمامی مردمان غیور شهرستان ابرکوه، دانشجویان، دانش آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف، برای شرکت در راهپیمایی ضداستکباری فردا 13 آبان، دعوت بعمل آورد.


عادل در خصوص زمان و مکان راهپیمایی گفت: ساعت 9:30 صبح فردا ، مردم شهرستان در سه راهی سرو، تجمع کرده و سپس ساعت 10 با سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" به سمت میدان امام حسین (ع)، حرکت می کنند.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد