Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت هرات مطرح کرد

دولت باید نسبت به اظهارات خصمانه نخست وزیر انگلیس واکنش نشان دهد


امام جمعه موقت هرات با اشاره به سخنان ضد ایرانی نخست وزیر انگلیس در نشت شورای همکاری خلیج فارس، خواستار واکنش جدی دولت به این اظهارات شد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از طنین خاتم، خطیب نماز جمعه این هفته هرات در خطبه های خود نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی سفارش و توصیه کرد.

حجت الاسلام غلامرضا محمودی در خطبه اول ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز سالروز امامت حضرت مهدی(عج)،به تبیین مبحث مهدویت پرداخت.

وی افزود: منتظر حقیقی امام زمان (عج) پاداش معنوی و اخروی فراوانی را دریافت می‌کند  وامیدواریم مسلمانان علی الخصوص ما شیعیان جز منتظرین واقعی آن حضرت باشیم.

محمودی دو رسالت تربیت نیرو جهت زمینه سازی برای حضور امام عصر (عج) و دستیابی به تمدن نوین اسلامی را تشریح

و نقش پررنگ ایرانیان را در زمینه سازی برای ظهور با توجه به روایات اهل بیت تبیین نمود.

امام جمعه موقت هرات در خطبه دوم با توجه به پیروزی های راهبردی ارتش سوریه در حلب خواستار همکاری بیشتر ایران در سوریه و تحولات منطقه شد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره سخنان نخست وزیر انگلیس در نشست شورای حکام خلیج فارس در کشور بحرین، اظهار داشت:امیدواریم مسئولین دولتی جمهوری اسلامی ایران در برابر این سخنان واکنش محکم و قوی نشان دهند و روباه پیر را سر جای خود بنشانند.

وی با اشاره به روز دانشجو،شاخصه های یک دانشجو را ولایت پذیری،دین مداری و استکبار ستیزی عنوان کرد.

محمودی همچنین با توجه به روز پژوهش خواستار همکاری هر چه بیشتر صنعت،دانشگاه و نیز تاسیس موسسات پژوهشی در کشور و شهرستان شد.

خطیب نماز جمعه هرات به ۱۲ ربیع الاول آغاز هفته وحدت اشاره کرد و افزود: دشمنان برای مقابله با عظمت اسلام و انقلاب اسلامی در پی ایجاد تفرقه بین مسلمانان وبه جان انداختن آنان با هر سلاحی هستند.

امام جمعه موقت هرات در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برجام و عهد شکنی آمریکا  اشاره کرد و گفت: عهد شکنی آمریکا در موضوع برجام تازگی ندارد و تاریخ میزان زیادی از این عهد شکنی را در خود ثبت کرده است.

حجت الاسلام محمودی خواستار مقابله جدی و بنیادی شورای امنیت ملی،مجلس و دولت در نقض برجام شد تا غرب را به عقب نشینی وادار کند.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد