Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کمیته امداد ابرکوه:

دگرگونی شخصیتی نتیجه اعتیاد به شبکه های مجازی است


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: دگرگونی شخصیتی و تاثیر نامطلوب بر جسم و روح فرد مصرف کننده، از مهمترین معایب شبکه های مجازی، است.

به گزارش سرو ابرکوه، سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد شهرستان اظهار کرد: شبکه های اجتماعی امروز به عنوان یکی از ابرازهای مهم ارتباطی است که بسیار مورد توجه جوانان و خانواده های آنان است.


وی تصریح کرد: اعتیاد به این ابزار ارتباطی، دگرگونی شخصیتی و تاثیر نامطلوب و مستقیم این ابزار بر جسم و روح فرد مصرف کننده، از مهمترین معایب این وسیله بود که مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم ارائه شد.


حسینی افزود: این شبکه ها به سرعت در بین خانواده ها نفوذ پیدا کرده تا جایی که باید هم فرصت ها و هم تهدیدهای آن مورد بررسی قرار گیرد و استفاده صحیح از این ابزار به سرعت، فرهنگ سازی شود.


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه بیان کرد: با همین هدف، تعدادی از زنان سرپرست خانوار کمیته امداد در کارگاهی 4 ساعته با فرصت ها و تهدیدات این شبکه ها و اقدامات موثر جهت برخورد با آسیب های احتمالی آشنا شدند.


این مقام مسئول گفت: اکرمی کارشناس مشاور امور خانواده کمیته امداد ابرکوه در این کارگاه محاسن و معایب این ابزار را مورد بررسی و تحلیل قرار داد.


انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد