Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت هفته وحدت انجام شد

دیدار اعضاء کانون جوانان پیرو ولایت ابرکوه با مادر شهید تولایی+ عکس


اعضاء کانون جوانان پیرو ولایت ابرکوه در قالب یک گروه دسته جمعی با خانواده دانش آموز شهید محمد حسین تولایی به مناسبت هفته وحدت دیدار کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، در هفته وحدت و همزمان با ولادت با سعادت پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی و امام صادق علیهم السلامآ اعضاء کانون جوانان پیرو ولایت ابرکوه با خانواده دانش آموز شهید محمد حسین تولایی دیدار کردند.


دانش آموزان با اهداء گل و شیرینی به مقام شامخ مادر شهید ادای احترام کردند و آقای عمیقی زاده، خانم کارگر مدیر کانون  و حجت الاسلام تولایی مربی کانون در این مراسم دانش آموزان را همراهی کردند.


صدیقه مرتضوی مادر شهید محمد حسین تولایی نصرت آبادی، در این دیدار بیان کرد: از دانش آموزان این سرمایه های کشور می خواهم که با اطاعت محض از ولی فقیه، راه شهدا را ادامه دهند.


مادر شهید به بیان خاطره ای از شهید پرداخت و گفت: این شهید در سن 17 سالگی به شهادت رسید، او برای اینکه به جبهه برود و به فرمان امام خمینی رحمت الله علیه لبیک بگوید با دست بردن در شناسنامه اش، به جبهه رفت. پدرش می خواست همراهش باشد اما او به پدر گفت که من می روم و شما که روحانی هستید به تبلیغ دین بپردازید.


مرتضوی در پایان به دانش آموزان 3 نکته را یادآوری کرد و گفت: نمازتان را اول وقت بخوانید، چرا که اگر نمازتان درست شود، همه زندگیتان درست می شود، خوب درس بخوانید و به پدر و مادر خود احترام بگذارید که این مکتب پیامبر اکرم(ص) است.


در پایان مادر شهید، با اهداء مبلغ 10هزار تومان به هر کدام از دانش آموزان به عنوان عیدی ولادت پیامبر اکرم(ص) لبخند را بر لبان آنان جاری کرد.
گفتنی است شهید محمد حسین تولایی در عملیات کربلای 5 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیده است و بدن مطهرش پس از 9 سال دوری از وطن به زادگاهش روستای نصرت آباد بازگشت.


انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد