Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جماعت مسجد حاج سید حیدر ابرکوه:

دین، انسان را به فردی دارای سلامت روان و موثر در اجتماع سوق می دهد


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه از برگزاری کارگاه آموزشی «نقش ایمان در سلامت روان» در مدرسه خانواده این نهاد خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان اظهار کرد: کارگاه آموزشی بررسی نقش ایمان در سلامت روان، با حضور 20 نفر از زنان مطلقه و سرپرست خانوار کمیته امداد در مدرسه خانواده شهید چمران ابرکوه برگزار شد.

حسینی افزود: در این کارگاه 2 ساعته، حجت الاسلام اللهیاری امام جماعت مسجد حاج سید حیدر ابرکوه، به بررسی نقش ایمان در ایجاد سلامتی روحی و روانی افراد پرداخت و بر تقویت این روحیه در افراد تاکید کرد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه بیان کرد: وی همچنین به زنان سرپرست خانوار تاکید کرد که ایمان می تواند انسان را آنقدر محکم کند تا در برابر سختی ها سر فرو نیاورد و از کنار مشکلات به ظاهر غیر قابل حل بگذرد.

این مقام مسئول افزود: حجت الاسلام اللهیاری در بخشی از سخنان خود با اشاره به نظرات متفکران بی دین غربی در خصوص فواید دینداری تاکید کرد که غربی ها با اینکه خود مروج بی دینی هستند اما اعتقاد دارند دين به افراد متدين نوعى احساس كنترل و كارآمدى مى بخشد و مى تواند كاهش يافتگى كنترل شخصى را جبران كند.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد