Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

رزمندگان دفاع مقدس با سربند «یاحسین(ع)» نشان دادند آمریکا عددی نیست


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با پیروی از سالار شهیدان امام حسین(ع)، بر جمله «هر کس مقابل امریکا ایستاد به خاک مذلت نشست» خط بطلان کشیدند.

به گزارش سرو ابرکوه، علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در پیامی به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن محرم و هفته دفاع مقدس، نوشت:

السلام علیک یا اباعبدالله
ای کاش در کنار تو بودیم یا حسین
آن روز پاسدار تو بودیم حسین

سلام و درود خدا بر سید و سالار شهیدان و بر محرم مولایمان که باز عطر شهادت را در مشام جانمان پراکنده کرد. چه زیبا تقارن محرم 61 و محرم انقلاب - هفته دفاع مقدس- چه دیدنی است. ستارگان آسمان عاشورا و ستارگان عاشوراهای بدرها، خیبر ها، کربلاها و الی بیت المقدس ها. مگر نه این که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا؟

یاحسین! هل من معین شما را - آقا جان- در گوش زمان طنین افکنده و و هر زمان مردانی از جنس حبیب و مسلم آن را به گوش جان نیوشیدند و کیست که هنوز غربت انقلاب سرابازان خمینی کبیر را ندیده و نشنیده باشد؟ یزید زمان امریکای جنایتکار، به خیال ابلهانه خود خواست تا با سقوط انقلاب تا ابد برای جهان مدلی ارائه کند که هر کس مقابل امریکا ایستاد به خاک مذلت خواهد نشست.

اما شیران بیشه علوی، جرعه نوشان زلال کوثر و شیرافکنان حسنی و حسینی، خاک وطن را کربلا کردند و عاشورا به پا کردند و کردند آنچه کردند.

8 سال به عشق نیمروز عطشناک تو، سر بند «یاحسین» بستند بر دشمن تاختند، آنچنان که شغالان از معرکه گریختند و با کفتاران و لاشخوران برگشتند و باز پوزه مذلن به خاک های گرم جنوب و غرب ساییدند، تا آسمان نیلگون غرب و جنوب حسینی بماند و هر غروب سوز سرخ داغ شاهدان شهید را بگرید.

یا حسین! خدا شما و برادرتان عباس و اهل بیت را به ما هدیه داد، تا دفاعمان به نامتان مقدس شود. شما خوب می دانید از حسین ها، عباس ها، قاسم ها، علی اکبرها، عون ها و جعفر های کربلای ایران.

خوب می دانیدکه همت چون شما بی سر شد، خرازی عباس شهدا شد، علم الهدی و همرزمانش زیر سم تانک های دشمن لگد مال شدند، متوسلیان چون علی بن الحسین (ع) به اسارت رفت، رقیه ها و علی اصغرهای بیشمار در خرمشهر، مهران و دزفول، مضمون نوحه های کربلایی لالایی کودکان خوزستان، کردستان و ایلام شدند.

و چه مظلومانه سر پاسداران حریمتان را پیش پای نوعروسان دیو سیرتشان بریدند...

و اکنون نیز پیکر اربا اربای شهید مظلوم مدافع حرم حاج محسن حججی، حاجی دمشق خواهرتان زینب، حجت را بر همگان تمام کرد. فرزند شما را مظلومانه و تشنه لب اسیر کردند تا مظلومیت علی بن الحسین (ع) را درک کند، وحشیانه شکنجه دادند تا غربت رقیه را زار بزند، سر از تن مقدسش جدا کردند تا رگ های حلقوم بریده اش، خونش را به رگ های تاریخ تزریق کند، دست هایش را از تن جدا کردند، تا امسال با روضه عباس گریبان بدریم و باقی پیکر مطهرش را بر خاک کشیدند و سپس زیر چرخ های خودروهایشان به زمین دوختند. و زآن پس آتش کینه اموی شان را بر پیکر گلگونش کشیدند ولی باز...

لا یوم کیومک یا اباعبدالله
دیگر فرزندش را چون شما در اسیری نیازردند، خواهرش را چون عمه جان ما به اسارت نبردند، بر اقارب او سیلی نزدند، امسال بیاد حججی ها بر تو و مظلومیت تو می گرییم. بر رأس فراز نیزه ات، بر موی به خاکستر نشسته ات و بر دندان شکسته و انگشت بریده ات...

یا حسین... ای پاسدار اسلام!
امسال محرمت را با دفاع مقدسمان عجب آراستی!
باز در پیشگاهت به خون حججی ها قسم یاد می کنیم که پاسداران حریمت، جان نثاران زینبت و سینه چاکان رقیه ات به رغم نفس های مسموم ناکسان، سرخوشان و بی دردان، سر می دهند تا غبار بر ضریحت ننشیند.

بسیجیان و پاسدارانت؛ مدافعان حرم آل اللهند و سبک مغزان بی خردی که هنوز ندای نبوی مَنْ اَصْبَحَ لا يَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمينَ فَلَيْسَ مَنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً يُنادى يا لَلْمُسْلِمينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ؛ را درک نکرده اند به مرگ جاهلیت خود خواهند مُرد، ولی پاسداران حریم شما در فرار از این مرگ ذلت بار درهای شهادت را دق الباب می کنند و شاهد شهادت را عاشقانه به آغوش می کشند.

هفته دفاع مدافعانتان بر شما مبارک و محرمتان بر آنان تسلیت باد.

سر که زد چوبه محمل دل ما خورد ترک
غربتش ریخت به زخم دل عشاق نمک
و چنان سوخت که بر سر در آن این شده حک
سر زینب به سلامت، سر نوکر به درک

علی فاتحی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد