Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

پیام استاندار یزد به مناسبت روز خبرنگار؛

رسانه ها نقش مهمي در روشنگری و بیداری افکار عمومی بر عهده دارند


استاندار يزد در پيامي روز خبرنگار را به خبرنگاران فهیم و پرتلاش استان و همه زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سرو ابرکوه، استاندار يزد در پيامي روز خبرنگار را به خبرنگاران فهیم و پرتلاش استان و همه زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد، متن كامل اين پيام به شرح ذيل است:
17مردادماه ،روز خبرنگار نامگذاری شده است و فرصتی ارزشمند برای پاسداشت و قدردانی از خدمات و تلاشهاي جامعه خبرنگاری ورسانه اي است که نقش مهمي در روشنگری و بیداری افکار عمومی هر جامعه بر عهده دارند و چراغ فروزان عرصه آگاهی بخشی واطلاع رسانی هستند.
صاحبان اندیشه و قلم و جهادگران این عرصه خطیر با انتقاد منصفانه و سازنده در كنار اطلاع رسانی سريع، صادقانه و شفاف که در حقیقت بخشی از میراث ارزشمند شهیدان والامقام عرصه رسانه اي است بر ترویج اخلاق رسانه ای می کوشند و در عرصه فرهنگسازی نیز نقش مهمي بعهده دارند.
خوشبختانه با رویکرد مناسب دولت تدبیر و امید در حوزه های مطبوعاتی و رسانه ای، فضا برای فعالیت شایسته و پویا در عرصه های خبررسانی و اطلاع رسانی فراهم آمده و انتظار می رود اصحاب رسانه و جراید نیز با بهره گیری از فرصت ایجاد شده، به توسعه فرهنگ رسانه ای در جامعه پرداخته و از این رهگذر وظیفه تاریخی خود را با تکیه بر مكتب اسلام و اخلاق حسنه به نحو شایسته ای به انجام رسانند.
با توجه به اميد و آرامش ايجاد شده در جامعه پس از روي كار آمدن دولت تدبير و اميد، شرايط براي رفع موانع و چالش هاي كشور در سطوح اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و بين المللي مهيا شده است و رسانه ها به عنوان بازتاب دهنده افكار عمومي مي توانند در استمرار و تقويت اين فضاي سازنده نقش مؤثري ايفا نمايند.
دستاوردهاي دولت خدمتگزار در عرصه هاي اجتماعي و فرهنگي و اقتصادي نظير تدوين منشور رعايت حقوق شهروندي، ترويج فرهنگ گفتگو، تحمل مخالف، ايجاد آرامش رواني براي منتقدان و اعتقاد به آزادي مطبوعات در چارچوب قانون و كنترل تورم و كاهش تنش در بازار، از جمله مواردي هستند كه بي ترديد مرهون پيگيري، تلاش و همكاري سازنده اهالي فرهنگ و انديشه به ويژه دست اندركاران عرصه هاي خبر و اطلاع رساني است.
اينجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران فهیم و پرتلاش استان دارالعباده یزد و همه زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت گفته و توفیقات روز افزون آنان را در مسیر روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.
سيدمحمد ميرمحمدي
استاندار يزد




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد