Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

رمز موفقیت و محبوبیت روحانیت، توجه به مشکلات مردم


امام جمعه ابرکوه در نشست جمعی روحانیون و مبلغین شهرستان، در شهرمهردشت گفت: روحانیت باید دلداده مردم باشد، زیرا علما ورثه انبیاء هستند و همچون اولیاء خدا باید از مردم، با مردم و برای مردم باشند.

2.

.

به گزارش سروابرکوه،حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در نشست جمعی روحانیون و مبلغین شهرستان در شهرمهردشت از توابع ابرکوه  اظهار داشت: مبلغین به شرطی نفوذ کلام دارند که خود عامل به گفتارشان باشند.

امام جمعه ابرکوه بیان داشت: همه ما موظفیم سیره اخلاقی و عملی انبیاء و ائمه معصومین را در مقام عمل زنده نگه داریم و در زمان غیبت امام عصر(عج) مردم جلوه دین و طعم شیرین آئین مبین را در سلوک روحانیت و همنشینی با آنان احساس می کنند؛ بنابراین لازم است مبلغین گرامی وقت کامل داشته باشند و در مساجد یه پای سخن مومنین بنشینند.

حسینی افزود: روحانیت باید دلداده مردم باشد، زیرا علما ورثه انبیاء هستند و همچون اولیاء خدا باید از مردم، با مردم و برای مردم باشند. رمز موفقیت، ماندگاری و محبوبیت روحانیت در همین ویژگی نهفته شده است که با این ترتیب هم در غم مردم شریک هستند و در مجالس و مراسم آنان شرکت دارند و هم در شادی مردم مشارکت می کنند.

وی تصریح کرد: روشن است که دشمن از هر فرصتی جهت اعمال دسیسه و دروغ پردازی با هدف جدایی مردم از دین و روحانیت غفلت ندارد. و با توجه به مشکلات شدید اقتصادی در زندگی مردم باید بدانند که مشکلات، زاییده فشارهای اقتصادی و تحریم است و روحانیت در این خصوص نقشی ندارد.

شایان ذکر است که این نشست با حضور مدیر اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه برگزار شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد