Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه تفت:

سازمان حج و زیارت؛ زودتر در انجام عمره تجدید نظر کند


امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز با تبریک ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: امسال اولین سالگرد اقامه نماز توسط اینجانب در شهر تفت هست که توفیقات زیادی را خداوند در این یکسال به ما داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر اظهار داشت: ما باید شیعیان مخلص و راستین معصومین بویژه حضرت زهرا(س) باشیم.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری همچنین سالروز ولادت امام خمینی(ره) تبریک و بر روان پاک امام و شهدا درود فرستاد.

وی اظهار داشت: امسال اولین سالگرد اقامه نماز توسط اینجانب در شهر تفت هست و بنده حقیر به محضر شما مردم مومن رسیدم که توفیقات زیادی را خداوند در این یکسال به ما داد و خدماتی را انجام دادیم.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه اصلی ترین هدف من ایجاد وحدت و همدلی بین آحاد مردم تفت بود، تصریح کرد: در این راستا تا آنجا که خداوند یاری کرده موفق بودیم و سعی کردیم ارتباط صمیمی و گرمی با روحانیون،  خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم داشته باشیم.

خطیب جمعه تفت به ادامه فعالیت های عمرانی اشاره کرد و گفت: مهمترین برنامه عمرانی پیگیری شده ساخت مصلی بود که ان شا الله با همت خیرین و مسئولان شاهد افتتاح قسمت اول آن در زمستان سالجاری خواهیم بود.

حجت الاسلام غفوری در بخش دیگری از سخنانش تجاوز خبیثانه رژیم ال سعود به یمن را یادآور شد و گفت: ادامه تجاوزات سعودی به یمن دل هر مسلمانی را بدرد اورد و ای کاش این رژیم آلوده ادعای خادمین حرمین شریفین را نداشت.

امام جمعه تفت این اقدام عربستان علیه یمن را همچون تجاوز اسرائیل به غزه دانست و گفت: تفاوت شما با یهودیان چیست؟ که این چنین مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می کشید.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند به فضل خدا بینی سعودی ها به خاک مالیده خواهد شد.

حجت الاسلام غفوری به اقدام شنیع دو مامورعربستانی فرودگاه جده با دو نوجوان ایرانی هم اشاره کرد و گفت: این سعودی ها بویی از اسلام نبرده اند و فقط نام آن را یدک می کشند.

خطیب جمعه تفت افزود: همه ساله میلیاردها تومن از طریق همین سفرعمره ایرانی ها، نصیب عربستان می شود لذا ما سازمان حج و زیارت و مسئولان کشور می خواهیم در انجام عمره تجدید نظر کنند چراکه ما قرار نیست هر توهینی را برای انجام یک عمل مستحب بشنویم و ساکت باشیم.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد