Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خانواده های حجاج ابرکوهی نگران نباشند؛

سلامتی 100 درصدی حجاج ابرکوهی/ دولت عربستان مقصر اصلی این فاجعه بزرگ


مدیر کاروان حج تمتع ابرکوه ضمن اعلام سلامتی 100درصدی حجاج ابرکوهی گفت: «واعظ پور» پزشک کاروان ابرکوه در حال امداد رسانی به مسلمانان حادثه دیده می باشند.

سیدمصطفی حسینی دوست مدیر کاروان حج تمتع ابرکوه در گفتگوی اختصاصی با سرو ابرکوه ، از صحت و سلامتی 100 درصدی حجاج ابرکوهی خبر داد.


مدیر کاروان حج تمتع ابرکوه بیان کرد: 140 نفر در قالب 2 کاروان با مدیریت خلیل زارع، از ابرکوه عازم مراسم معنوی حج تمتع شده اند که  طی تماس تلفنی 40 دقیقه گذشته، تمامی این 140 نفر در سلامتی کامل به سر برده و اعمال خود را انجام داده اند.

حسینی دوست افزود: دکتر سیدمحمود واعظ پور به عنوان پزشک این کاروان را همراهی می کنند که هم اکنون، طبق دستور مقام معظم رهبری، در حال امداد رسانی به مجروحان کل کشورهای مسلمان می باشد.

این مقام مسئول از تماس های مکرر همشهریان از روز گذشته تا کنون  به وی خبر داد و گفت: همشهریان مطمئن باشند که زائران در صحت و سلامتی کامل در خیام مستقر هستند.

مدیر کاروان حج ابرکوه ضمن بیان اینکه 11 کاروان از استان عازم این مراسم شده و همگی در صحت و سلامت به سر می برند افزود: مدیریت صحیح کاروان توسط مسئولان مربوطه استان و بخصوص شهرستان از کشته و یا زخمی شدن زائران جلوگیری کرد که جای تقدیر دارد.

حسینی دوست گفت: 30 سال است که دراین کاروان ها حضور دارم و با توجه به تجربه، به وضوح می توان درک کرد که بسته شدن یک گلوگاه می تواند این فاجعه را صورت دهد و متاسفانه روز گذشته بسته شدن چند مسیر توسط نیروهای سعودی باعث رخ دادن این حادثه دلخراش شده است و دولت عربستان این را می دانسته و باید پاسخگو باشد.

مدیر کاروان حج ابرکوه به رفتارهای ناشایست نیروهای امنیتی دولت عربستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه وقتی تشکیلات دولتی عربستان بخواهد کاری را انجام دهد یا از راه میانبر عبور کند برای زائران هیچ ارزشی قائل نیست.

انتهای پیام /ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد