Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر مرکز فرهنگی امامزاده احمد(ع) خبر داد؛

سومین سوگواره ملی عکس «بصیرت عاشورایی» با 50 میلیون ریال جایزه نقدی


سومین دوره سوگواره ملی عکس بصیرت عاشورایی به همت مرکز فرهنگی، قرآنی آستان مقدس امامزاده احمد(ع) به میزبانی شهرستان ابرکوه برگزار می شود.

سید سجاد ابطحی مدیر مرکز فرهنگی امامزاده احمد(ع) در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: اصلاح نگاه هنرمندان در پرداختن به سوژه‌های عاشورایی مطابق با واقعیت و به دور از پیرایه‌های خرافی و همچنین روزآمد و کاربردی کردن پیام‌های عاشورا  از جمله رویکردهای برگزاری این سوگواره می باشد.

ابطحی ضمن بیان اینکه شرکت در سوگواره بصیرت عاشورایی برای عموم آزاد است، افزود: علاقمندان برای حضور در این مسابقه تا 22 آبان فرصت دارند عکس‌های برگزیده خود را در چارچوب مضمون‌های عاشورایی در دو بخش عکاسی تلفن همراه و دوربین از طریق آدرس الکترونیکی : www.haramahmad.ir  و یا نشانی: یزد، ابرکوه، خیابان شهید بهشتی، کوچه جنب بانک مهر اقتصاد، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه به دبیرخانه سوگواره ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: موضوعات این مسابقه شامل نماز ظهر عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر، کودک و محرم، مسجد و محرم، آسیب شناسی عزاداری محرم و تمامی موضوعات مرتبط با محرم و فرهنگ عاشورا می باشد که داوری آن در تاریخ اول آذرماه سال جاری انجام و نتایج در روز 11 آذر همزمان با اربعین حسینی اعلام می شود.

دبیر برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی قوانین شرکت در مسابقه و مشخصات فنی تصاویر ارسالی عکاسان را به شرح ذیل عنوان نمود:

تعداد تصاویر ارسالی حداکثر 10 قطعه عکس (رنگی یا تک رنگ) که عکس های دوربین با فرمت jpeg بامود رنگی RGB و ۳۰۰ dpiاندازه ضلع بزرگ حداکثر ۳۰ سانتیمتر و ضلع کوچک حداقل ۲۰سانتی‌متر و عکس های تلفن همراه با بالاترین خروجی دوربین

تصاویر مستند بوده و پردازش آن نباید خدشه ای در رویکرد اسنادی آثار وارد نماید. (اعمال کراپ، تنظیمات روشنایی، کنتراست و درجه اشباع رنگی در زمره ی محدودیت های ویرایشی محسوب نمی شود) همچین دارای شناسنامه شامل زمان، مکان و عنوان مشخص

اطلاعات فردی شرکت کننده در محیط Word شامل: ( نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام پدر، کد ملی، نشانی محل سکونت با قید کدپستی، شماره تلفن ثابت وهمراه، آدرس ایمیل، میزان تحصیلات، سابقه فعالیت هنری:(جوایز و نمایشگاه ها) و نیز ذکر تعداد عکس ارسال شده و بخش مربوطه همراه عکس پرسنلی ۴×۳

برگزار کننده هیچ گونه مسئولیتی در برابر صدمات ناشی از ارسال را ندارد لذا در بسته بندی آن دقت شود و همچنین تصمیم گیری درباره مسائل پیش بینی نشده به عهده دبیر برگزاری سوگواره است


ارسال اثر و شرکت در سوگواره به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس ها است؛ در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله عکس حذف می شود

برگزار کننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، برپایی نمایشگاه، بروشور یا انتشارات مربوط به مسابقه با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌داند.

ارسال آثار به دبیرخانه به منزله قبول مقررات مسابقه می باشد لذا شایسته است ازارسال عکس هایی که در سایر مسابقات داخلی پذیرفته گردیده اند، خودداری گردد.

به عکاسانی که آثارشان در سوگواره پذیرش گردد، گواهی شرکت اهداء خواهد شد و در نهایت جوایز نقدی تا 50 میلیون ریال به نفرات برتر تقدیم می شود.

سید سجاد ابطحی در پایان یادآوری شد علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند جهت دریافت هر گونه اطلاعات تکمیلی در رابطه با سوگواره عکس بصیرت عاشورایی با شماره های  شماره های: ۰۳۵32۸۲۱۵۰۵ و ۰9379937500 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/م.ف

 

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد