Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت نوروز 95 صادر شد

سین های هفت سین امام جمعه ابرکوه در بیانیه حلول سال 95


امام جمعه شهرستان، طی بیانیه ای نوروز 1395 را به مردم دارالسعاده ابرکوه، تبریک گفت. سخاوت، سعی، سیمای وحدت، سربلندی، سزاواری برای رهبر، سرزندگی و سجده شکر

به گزارش سرو ابرکوه حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان، طی بیانیه ای نوروز 1395 را به مردم دارالسعاده ابرکوه، تبریک گفت. متن بیانیه بدین شرح است:


بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران اسلامی سال نود و چهار را با تمام فراز و نشیبهایش با پشت سر گذاردن آزمون موفق سپری کرد. همچون گذشته با دفع دسیسه های شوم شیطان بزرگ و کوچک در راستای اعتلای اسلام و ایران اسلامی به یمن رهبری های داهیانه و امام گونه مقام معظم رهبری سرزنده و سر بلند، سرود موفقیت سرداد و نشان داد که در مقام لبیک به رهبری جهت تحقق شعار سال با دولت خود همچنان همدلی و همصدائی دارد.


اینک نیز هفت سین سخاوت، سعی وتلاش، سیمای وحدت، سربلندی و عزت، سزاواری برای رهبر، سرور و سرزندگی برای انقلاب و سجده شکر برای الطاف الهی را در طبق اخلاص نهاده و برای ورود به سال 95 با عزمی جزم در جهت حفظ اصول، ارزشها، کیان انقلاب و عمل به فرامین رهبری آماده شده است.


به همین جهت اینجانب امتنان خود را از عموم ملت ایران و مردم استان دار العباده یزد به ویژه مردم متدین و وفادار به انقلاب دارالسعاده ابرکوه، به عنوان شهرستانی یکپارچه در خط امام و رهبری و پاسدار حریم حرمت و وصایت شهیدان ابراز می دارم و برای شما عزیزان سالی سرشار از توفیق و بهروزی و پیشرفت و سعادت را آرزو دارم .


امام جمعه شهرستان ابرکوه
سید ابراهیم حسینی 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد