Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:

شهادت شیخ نمر؛ شیخ نمرهایی می سازد که رژیم آل سعود را نابود خواهد کرد


رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه، گفت: خون به ناحق ریخته این عالم گرانقدر، شیخ نمرهای دیگری می سازد که موجب تسریع حرکت‌های انقلابی در کشورهای دیکتاتور و مستبد، خواهد شد.

حجت الاسلام دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن تسلیت ضایعه جبران‌ناپذیر شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر، اظهار کرد: شهادت، جایگاه برتر اولیای خاص خداوند است و کم‌ترین پاداشی می باشد که نصیب مردان خدا خواهد شد. این شهید والامقام و مجاهد خستگی ناپذیر، پس از تحمّل شکنجه‌های فراوان در زندان‌های آل سعود، به شهادت رسید.


دشت آبادی با تاکید بر اینکه راه این شهید والامقام بی رهرو نخواهد ماند، افزود: جبهه مشترک آمریکایی ـ صهیونیستی و آل‌سعود، باید بداند که ریختن این‌ خون‌های پاک، باعث گسترش چشمگیر بیداری اسلامی و رشد معارف حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) و سقوط رژیم نکبت بار آل سعود می شود.


وی بیان کرد: هدف رژیم سفاک و مسلمان کش آل‌سعود از اعدام شیخ نمر، سرپوش‌نهادن بر شکست‌های پی در پی آل‌سعود در یمن، شکست سیاست‌ها و دست‌نشاندهای این رژیم در عراق، سوریه، لبنان و بحرین، بوده است. کسی که بیشترین حمایت مالی و نظامی را از گروه‌های تکفیری بویژه داعش جنایتکار، دارد، چگونه در کنفرانس‌های به اصطلاح حل بحران سوریه شرکت می کند و دم از صلح و آشتی می زند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکید کرد: به یقین، شهادت رهبر برجسته شیعیان عربستان، شیخ نمرهایی می سازد، که امواج خروشان خشم و نفرت مسلمانان را از اقدامات وحشیانه آل‌سعود، بر سر این رژیم جنایتکار، خراب می کند و موجب تسریع در روند حرکت‌های انقلابی در کشورهای دیکتاتور و مستبد، خواهد شد.


دشت آبادی در پایان برای علو درجات این شهید گرانقدر طلب رحمت و غفران کرد و برای خانواده داغدار و سایر بازماندگانش، صبر جمیل از درگاه خداوند متعال خواستار شد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد