Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جماعت روستای احمد آباد:

شهدا، نماد وحدت و انسجام امت اسلامی هستند


همزمان با ایام سوگواری سید سالار شهیدان (ع)، یادواره شهدای روستای احمد آباد از توابع بخش مرکزی ابرکوه درتکیه حضرت ابوالفضل(ع) روستای احمدآباد برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، دراین آیین که فرماندار ابرکوه وجمعی از مسئولان ، خانواده معظم شهدا حضور داشتند، امام جماعت روستای احمد آباد گفت: شهیدان با گوش دل به ندای حق لبیک گفتند و راه سرخ شهادت که همان راه سید الشهدا (ع) است را انتخاب کردند.

حجت الاسلام حسین تهرانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام اظهارکرد: امروز به برکت خون پاک شهدا ایران اسلامی مایه اقتدار و عظمت جهان اسلام شده است.

وی افزود: محفل شهدا به عنوان الگو و نماد وحدت و انسجام جامعه هستند و باید این اتحاد و همبستگی را برای شکست توطئه های دشمنان استفاده کنیم .

بخشدار بخش مرکزی ابرکوه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست که به راستی حفظ یاد آنان بسیار ارزشمند است.

محمد جواد آقایی باتسلیت ایام سکواری امام حسین (ع) اظهارکرد: شهدا با ایثار و از خود گذشتگی به مقام عبودیت رسیدند و امروز به برکت شهدا ملت ملت ما در دنیا سرفرارز است .

وی بابیان اینکه برگزاری یادواره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تصریح کرد: معرفی شهدا به عنوان الگو به نسل جوان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام والای آنان است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد