Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول امور مالی شهرداری:

شهرداری ابرکوه نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار/ کاهش درآمد شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده


مسئول امور مالی شهرداری گفت: برای تکافوی حداقل های شهرداری تا پایان سال جاری به بیش از یک میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

به گزارش سرو ابرکوه، علیرضا احسانفر مسئول امور مالی شهرداری ابرکوه با اعلام این خبر، حمایت مردم در پیشبرد اهداف شهرداری را از ضروریات پيشبرد اهداف شهرداری عنوان کرد و خواهان حمایت بیش از پیش مردم در پرداخت عوارض شد.

احسانفر با اشاره به حجم بالای اقدامات اجرایی شهرداری در سال جاری اظهار کرد: شرکت های پیمانکاری در سه بخش عمرانی، منظر شهری و عمرانی و خدماتی با شهرداری همکاری می‌کنند که جهت پرداخت هزينه هاي فعالیت ها و اقدامات شهرداری در اين حوزه ها نیازمند بیش از یک میلیارد تومان اعتبار هستیم. این در حالیست که متأسفانه درآمدهای شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده در ماه های اخیر به شدت کاهش داشته است.

وی در ادامه گفت: شهرداری ابرکوه منابع متعددی را جهت تأمین نیازمندیهاي فوق در دست پیگیری دارد که پرداخت عوارض توسط مردم، تأمین این اعتبار را تسهیل خواهد کرد.

وی در پایان از شهروندان محترم خواست تا با همراهی هر چه بیشتر معنوی و مادی مجموعه خدمتگزار شهرداری، این مجموعه را برای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به شما شهروندان عزیز و بالاخص مسافران نوروزی یاری نمایند.

منبع: روابط عمومی شهرداری ابرکوه




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد