Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد؛

صبحگاه ایثار و شجاعت در مدرسه شهید مدرس ابرکوه+ تصویر


همزمان با هفته بسیج دانش آموزی صبحگاه ایثار و شجاعت در کلیه مدارس ابرکوه و به صورت نمادین در مدرسه شهید مدرس برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز  به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی مراسم صبحگاه ایثار و شجاعت در کلیه مدارس و به صورت نمادین در مدرسه پسرانه شهید مدرس با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

طی این مراسم که به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ابرکوه برگزار شد، فلاح زاده معاون پرورشی فرهنگی اداره آموزش و پروش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده اظهار کرد:  هشتم آبان یادآور حماسه افرادی همچون حسین فهمیده و بهنام محمدی  است که در عین صغر سن، دلی بزرگ داشته و همیشه گوش به فرمان ولایت بودند.

فلاح زاده تصریح کرد: حسین فهمیده های ایران درسی فراموش ناشدنی به تاریخ آموختند؛ به این معنی که هر فردی، در هر سنی که باشد هر چند نوجوان، اگر قلبش حرم عشق به خداوند، اسلام و قرآن شد، با خون خود از این ارزش ها دفاع می کند. بسیجیان دیروز دارای شاخصه شهادت طلبی عاشقانه، ظلم ستیزی، غیرت وجوانمردی، صبر وپایمردی، ولایت مداری بودند.

وی خاطرنشان کرد: نوجوانان میهن اسلامی ما باید کسانی مثل شهید فهمیده را الگوی خود قرار داده و با عبادت و ترک گناه در هر دوره زمانی بر اساس تکلیفی که برعهده دارند مصمم و عاشقانه راه حق را پیدا کنند و در یک کلام برجسته ترین ملاک برای تفکر بسیجی باشند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 3.5 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد