Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه:

صدای اصحاب رسانه، رساتر از صدای مسئولین است/ رسانه در ابرکوه بازوهای قدرتمندی برای پیشگیری آسیب های اجتماعی است


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه در اولین نشست اصحاب رسانه با دادستان این شهرستان گفت: صدای اصحاب رسانه بسیار رساتر از مسئولین است و متقابلا گوش های مردم برای شنیدن صدای رسانه ها، قوی تر و آماده تر است.

به گزارش سرو ابرکوه، اولین نشست اصحاب رسانه شهرستان ابرکوه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور علی محمد دشتکیان دادستان عمومی و انقلاب، جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرنگاران( اعم از رسانه های مکتوب و غیر مکتوب) با محوریت موضوع آسیب های اجتماعی برگزار شد.

در ابتدای جلسه عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه اظهار داشت: رسانه ها به عنوان بازوهای قدرتمند فرهنگ در ابرکوه نقشی کلیدی در پیشگیری از وقوع و تشدید آسیب های اجتماعی ایفا می کنند؛ صدای اصحاب رسانه بسیار رساتر از مسئولین است و متقابلا گوش های مردم برای شنیدن صدای رسانه قوی تر و آماده تر است.

در ادامه علی محمد دشتکیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاطر نشان کرد: قدرت عظیم رسانه ها در کشورهای مختلف و به خصوص در ایران بر هیچ کس پوشیده نیست؛ حتی می توان از رسانه ها به عنوان یک قوه یاد کرد که اگر قدرت آنها بیشتر از قوای دیگر ( مقننه، مجریه، قضائیه) نباشد، کمتر هم نیست.

دشتکیان تأکید داشت: لذا رسانه ها باید استقلال خود را حفظ نمایند و برای رفع مشکلات شهرستان در حوزه آسیب های اجتماعی که برای مردم جامعه ابرکوه به ویژه قشر جوان و نوجوان تهدیدی بزرگ است، گامی بلند بردارند و لازمه این امر انسجام و وحدت خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان می باشد.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد