Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی مطرح شد

ضرورت نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در کودکان/ اختصاص یک غرفه به روستای رئیس آباد ابرکوه در نمایشگاه کشوری


در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی ابرکوه، بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در کودکان و از سنین نوجوانی تاکید شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز جلسه انجمن کتابخانه های عمومی با حضور برخی مسئولین شهرستان با دستور کار پیگیری مصوبات گذشته و ارائه برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان در آینده،  در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

در ابتدای این نشست سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه با تأکید بر نقش کتاب و کتابخوانی در ارتقاء سطح فرهنگ جامعه، اظهار کرد: شهرستان ابرکوه به لحاظ فرهنگ، مذهب و اصالت یکی از سرآمدهای استان و حتی کشور بوده و از این نظر بسیار غنی است.

رسولی با تأکید بر اینکه سرمنشاء ایجاد هر گونه تحول در جامعه، دانش و آگاهی است، افزود: اگر تعداد اهالی کتاب افزایش یابد مسلماً می توان در هر عرصه ای شاهد موفقیت و پیشرفت بود؛ لذا مسئولین فرهنگی شهرستان باید برای علاقمند کردن مردم به مطالعه و کتابخوانی، راهکارهای عملی اراده داده و این فرهنگ را از سنین پایین در میان کودکان نهادینه کنند.

در ادامه قاسم برزگر رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ضمن ارائه گزارشی از روند انجام مصوبات گذشته، بیان کرد: اختصاص یک غرفه در نمایشگاه روستای کتاب به روستای رئیس آباد ابرکوه، اختصاص اینتریت رایگاه به اعضای دو کتابخانه عمومی در شهرستان و همچنین برگزاری جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در از جمله اتفاقات خوبی است که برای شهرستان رقم خورده است.

در خاتمه این نشست هر یک از اعضای انجمن به بیان دیدگاه های خود در رابطه با دستور کار جلسه پرداختند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد