Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کارگردان جوان ابرکوهی خبر داد

فراخوان تست بازیگری در ابرکوه برای ساخت پروژه های تلویزیونی


کارگردان جوان ابرکوهی از فراخوان برگزاری تست بازیگری برای ساخت دو پروژه های تلویزیونی اجرای تئاتر با همکاری کانون بسیج هنرمندان، خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، کانون بسیج هنرمندان شهرستان طی انتشار اطلاعیه فراخوان بازیگری از کلیه علاقمندان به بازیگری، عوامل فیلم و تئاتر دعوت کرد تا با توجه به شروع ساخت دو پروژه تلویزیونی و اجرای تئاتر بزرگ گفتگوی آب به قلم استاد حسین فلاح زاده و گروه ندای بهشت، اعلام آمادگی نمایند.

عباس عارفی کارگردان جوان ابرکوهی در این رابطه اظهار کرد: پروژه های مذکور شامل سریال کمدی پانزده قسمتی طنز اجتماعی «موقعیت» و مستند داستانی «صحیفه عشق» که روایتگر وصیت چهار شهید شهرستان ابرکوه است، که انتخاب بازیگران آن را من بر عهده خواهم داشت.

عارفی خاطر نشان کرد: مستند صحیفه عشق برای پخش در شبکه افق، سریال طنز اجتماعی موقعیت برای شبکه فارس و تئاتر گفت و گوی آب برای محرم امسال تهیه می شود.

وی تأکید کرد: گروه استودیو فیلمسازان نوا در جهت شناسایی و پرورش استعدادهای هنری در زمینه بازیگری و فیلم سازی از علاقمندان دعوت به عمل می آورد تا علاوه بر ثبت نام در تست بازیگری، در ورک شاپ و کلاس های آموزشی که تابستان امسال باهمکاری کانون بسیج هنرمندان برگزار می شود، شرکت کنند.

سرپرست گروه استودیو فیلمسازان نوا، افزود: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام، نام، نام خانوادگی، سن و شماره تماس خود را به شماره 09386480778 در تلگرام ارسال نمایند.

گفتنی است عباس عارفی فارغ التحصیل انجمن سینما جوان تهران و دارای مدارک متعدد فیلم سازی و ورک شاپ های تخصصی بوده و کارگردانی و تصویر برداری چندین فیلم کوتاه، بلند و مستند را بر عهده داشته است. از جمله آثار شاخص این هنرمند جوان حضور در گروه تصویربرداری فیلم سینمایی ماحی بوده که تا کنون در چند کشور دنیا اکران شده است.

از دیگر آثار عارفی می توان به کارگردانی مستند نگاه سرخ، هواتو دارم، همراه، جایی برای ماندن نیست، هوای برگشت، حاج مرشد صلواتی، دست های مهربان، بسی امید و  تصویر برداری مستند کوی نیک نامان، تیغ تکنولوژی، سیاه و سفید اشاره کرد.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 4.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد