Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

طی انتشار پیامی؛

فرماندار ابرکوه کسب عنوان قهرمانی کشور را به ورزشکاران رشته مچ اندازی تبریک گفت


فرماندار ابرکوه طی صدور پیامی کسب عنوان قهرمانی مسابقات مچ اندازی کشوری توسط ورزشکاران ابرکوهی را به آنان و مردم شهرستان تبریک گفت.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز سید نبی رسولی فرماندار شهرستان ضمن انتشار پیامی، کسب عنوان برتری در مسابقات مچ اندازی کشوری توسط ورزشکاران ابرکوهی را، به مقام آوران و همچنین جامعه ورزش و مردم شهرستان تبریک گفت.

متن پیام تبریک فرماندار بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

کسب مقام برتر در مسابقات کشوری در رشته مچ اندازی توسط برادران ورزشکار و توانمند، آقایان حمید محمدی پور و محمود نیکنام موجب خرسندی و سرافرازی مردم و جوانان ورزش دوست شهرستان ابرکوه گردید.

به یقین ایستادن بر سکوی برترین ورزشکار در کشور، حاصل تلاش و سخت کوشی شما جوانان برومند و افتخار آفرین و الگوی بی بدیل برای سایر نوجوانان، جوانان و علاقمندان رشته های مختلف ورزشی خواهد بود که بیش از گذشته بر توان افزایی و قدرت نمایی خود اهتمام نمایند و دفتر افتخارات و ارزش های بلند ورزشکاران شهرستان را با برگ زرین دیگری مزین نمایند.

اینجانب این موفقیت را به مردم شریف و جامعه ورزشی شهرستان ابرکوه تبریک می گویم و از خداوند بزرگ برای شما آرزوی سلامتی، بهروزی و تندرستی مسألت می نمایم.

سید نبی رسولی
فرماندار ابرکوه
دوم دی ماه 1395

انتهای پیام/م.ف
 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد