Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرازی از وصیت نامه معلم شهید از مهردشت؛

فقط نشستن و عبادت کردن شیوه مردان علی (ع) نیست


معلم شهید از مهردشت در وصیت نامه خود نوشت: فقط نشستن و عبادت کردن شیوه مردان امام علی (ع) نیست، بلکه عزت و شرف در کنار عبادت، درجه بالای ایمان است.

به گزارش خبرنگار سرو ابرکوه از مهردشت؛ شهید اصغر جهانی سال 1339 در مهرآباد ابرکوه، متولد شد. وی در عملیات بیت المقدس به عنوان فرمانده حضور داشت و در همان عملیات در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت رسید. پیکر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای مهرآباد ابرکوه آرمیده است.

شهید جهانی در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است؛ به درستی که جهاد خود راهی است به سوی بهشت که خداوند آن را برای دوستانش می گشاید.

من در طول زندگی ام توشه ای نداشتم و بهترین راه برای عفو گناهانم، جهاد است و تا روزی که کشته نشوم در جبهه حضور دارم. آن جبهه ای که انصار الحسین با خون خود لا له های آزادی را در آن رویاندند و با پیکار شیران روز و زاهدان شب به دشمن زبون مهلت نمی دهند.

آنان از عبادت، ایمان و یقین به درجه عمل رسیده اند و چون گروهی در گوشه ای ننشستند، که فقط به عبادت بپردازند. آنان درک کردند که تنها به عبادت پرداختن شیوه مردان علی گونه نیست، آنان صاحبان عزت و شرف بوده که پا به میدان گذاشته اند.

آنان چون خدا را می دیدند، گلوله دشمن را نمی بینند و در مقابل مشکلات چون کوه بوده اند و در مقابل  هجوم بیگانه ها چون سدی آهنین سینه را سپر کرده اند.

مومنین و ملت عزیز روشن باشید؛ یک عمر حسین گفتید و محکم تر شدید، فرزندانتان را به جبهه فرستادید چند شهید دادید و با مال و جان و دعا به رزمندگان کمک کردید، آفرین بر شما.

مرا ببخشید و برایم دعا کنید.

خانواده عزیزم اسلحه مرا زمین نگذارید، امام عزیز را یاری کنید و از اینکه مرا فدای حسین (ع) کردید مغرور نشوید و دعا کنید امام حسین(ع) مرا بپذیرد.

بدنم را در کنار برادران شهید دفن کنید که اگر گناهانم نریخته است، به حرمت آنها خدا مرا ببخشد. عکس سیاه چهره ام را در آنجا نصب کنید و عکس امام را بالای عکسم بگذارید تا ان شاالله این غلام را بپذیرند.

گزارش تصویری سی امین سالروز شهادت شهید جهانی را در اینجا ببینید.

انتهای پیام/ ح.ح




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد