Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

لزوم ارائه شاخصه های توسعه پایدار با نظر کارشناسانه در ابرکوه


حجت الاسلام و المسلمین حسینی در همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک گفت: باید شاخصه های توسعه پایدار با نظر کارشناسانه با توجه به شرایط علمی امروز در ابرکوه ارائه شود تا در عرصه اقتصادی کمتر دچار مشکل باشیم.

IMG_5426.

.

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک دردانشگاه آزاد ابرکوه گفت: ما معتقدیم نمی شود به جنگ با خشونت رفت اما می توان در برابر این خشونت مقاومت کرد.

امام جمعه ابرکوه بیان کرد: شاخصه های خشونت طبیعت، ناملایم بودن آب و هوا، بی آبی و کویری بودن، محروم بودن از سرسبزی را می توان عنوان کرد. مردم ما در مقابل اینگونه خشونت ها هیچ گاه افسرده و متالم نشدند بلکه همچون دیگر انسان های برخوردار از فضای سرسبز، زندگیشان را در پرتو امید سپری می کنند.

حسینی افزود: ما برای استانمان شاخصه قنوت و قناعت و قنات را مطرح می کنیم و این به این اعتبار است که زوایای زندگی ما با معنویت گره خورده است، نه اسراف، نه افراط و نه تفریط، بلکه بازبینی در پرتو سازگاری و به نتیجه رساندن کانون سخت کویری.

وی خاطر نشان کرد: در گذشته مردم، با تلاش و سخت کوشی، سرزمین خود را توسعه می دادند و امروز این سخت کوشی به شیوه ای دیگر تبدیل شده است، باید شاخصه های توسعه پایدار با نظر کارشناسانه با توجه به شرایط علمی امروز در ابرکوه ارائه شود تا در عرصه اقتصادی کمتر دچار مشکل باشیم.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد