Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به بهانه پاسداشت زحمات مدافع حرم سردار فلاح زاده؛

مجاهدت مدافعین حرم در بالاترین مراتب، مأجور به اجر الهی است


شهردار سابق ابرکوه در پیامی پیروزی جبهه مقاومت بر جریان سلفی تکفیری داعش را تبریک گفت و از زحمات سردار فلاح زاده تقدیر کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، مهندس حسین حاتمی شهردار سابق ابرکوه طی پیامی، از زحمات و تلاش های شبانه روزی سردار محمدرضا فلاح زاده، سردار مدافع حرم در جبهه مقاومت سوریه و نابودی داعش، تقدیر کرد و این پیروزی را به مسلمانان جهان تبریک گفت.

متن کامل پیام بدین شرح است:

تقدیم به همت بلند
مجاهد استوار دیارم
سردار محمد رضا  فلاح زاده
این اولین بار نبود و آخرین بار هم نخواهد بود که مجد و عظمت اسلام راستین خیمه های پوشالی تزویر و فریب را در هم می شکند و خون مظلوم بر تیغ جور و عداوت ظالم فائق می آید و در سایه وعده محقق نصرت الهی در حالی که عالم همه مبهوت قدرت حقّانیت هستند، نشانه های راستین جبهه حق را به نظاره می نشینند.

تبریک و شادباش واژه های کوچکی هستند در برابر افتخار آفرینی مردان با صلابت و غیرت های مردانه مجاهدان فی سبیل الله که در آستان حضرت ولی عصر «عج» و نائب برحقش به یادگار می گذاریم.

ولی ای کاش می شد مرزهای سخن را در نوردید و آنچنان که حقّ این پیروزی عظیم است معنا را به دل های جهانیان دعوت کرد و وجهه ی آسمانی مجاهدت ها و جانفشانی های نقش آفرینان این عرصه سترگ را به تصویر کشید.

آنچه که شیرینی و زیبایی این پیروزی بزرگ را برای شهر تاریخی و همیشه نقش آفرین ما مضاعف می کند، حضور پرافتخار و پیروز فرزند شهرمان، مجاهد فی سبیل الله، سرباز سرافراز اسلام و یاور همیشگی ولایت، سردار فلاح زاده بود که همراه با دیگر مدافعان محبوب و دلداده شهرمان مثل همیشه، بی نام و نشان و دور از همه هیاهوها، دلاورانه در عرصه نبرد حضور یافتند و برگهای روشن دیگری از تاریخ سراسر مظلومیت و مشحون از راستمردی و دلاوری تشیّع را رقم زدند و چشم حقیقت و انسانیت را روشن ساختند.

حضوری که به رسم مردان بی ادعای تاریخ، جایی بیان نشد و در لابلای روزمرّگی ها و دل¬مشغولی های هر روزه و بی پایان، مطلبی در موردش نگاشته نشد.

هر چند نوشتن برای دارندگان اجر عظیم دفاع از حرم، کار ساده ای نیست ولی به یاد همه شهیدان خونین بال میهن اسلامی و به ویژه شهدای شهرمان و به افتخار همه مردانی که به قیمت گزاف حیات، امنیت و حیات را برایمان به ارمغان آوردند، مراتب تقدیر و سپاس بی پایان خود را در آستان شان تقدیم می کنم.

بی گمان این مجاهدت ها در بالاترین مراتب، مأجور به اجر الهی است و غبطه بر این جایگاه سهم همه بازماندگان از این خوان الهی است.

در پایان سخن برای همه حق اندیشان، ظلم ستیزان و لشکریان مخلص الهی طلب پیروزی و تداوم توفیق دارم که مولایمان علی «ع»، چه خوب در آینه تدبیر و اخلاص این روزها را می دید. روزهایی که هنوز تا ظهور حضرت حجت «عج» باید برای آن آمادگی داشت؛ «خوارج بدین چند هزار که اکنون بر ساحل نهروان متمرکز شده اند نیست. این عقیده ای است که با جان ها و مغزها آمیزش گرفته و هسته ای که در میان نطفه ها پدید آمده، با جریان اعصار و قرون از پشت مردها به شکم زنان راه یابد و در هر دوره مرکز شورشها و دسیسه ها گردد.»

(نهج البلاغه، جواد فاضل، ج 11، 1350 ، ص 371)

والسلام
آذر 96

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد