Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه زارچ:

مجریان قانون باید قانون محور باشند/ایران با17هزار شهید ترور،قربانی بزرگ تروریسم


خطیب جمعه زارچ با بیان اینکه براساس اصل 99 قانون اساسی، شوراي نگهبان، نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبري، رياست جمهوري، مجلس شوراي اسلامي و مراجعه به آرا عمومي و همه پرسي را بر عهده دارد گفت: مجریان قانون باید قانون محور باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، خطیب جمعه زارچ با بیان اینکه براساس اصل 99 قانون اساسی، شوراي نگهبان، نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبري، رياست جمهوري، مجلس شوراي اسلامي و مراجعه به آرا عمومي و همه پرسي را بر عهده دارد گفت: مجریان قانون باید قانون محور باشند.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: طبق اصل 98 قانون اساسی، تفسیر قانون اساسی به عهده شورای نگهبان بوده و نظر کسانی که این امر مهم را نمی پسندند و خودسرانه تفسیر می کنند مهم نبوده و بی جا می کنند در مقابل قانون بایستدند.

حجت الاسلام دهقان با اشاره به بازگشایی سفارت انگلیس در تهران، تصریح کرد: برقراری رابطه چیز بدی نیست اما سوال این است که از زمان تاسیس دولت انگلیس تاکنون کدام کشور از ایجاد رابطه با آن سود برده است؟

امام‌جمعه زارچ اضافه کرد: بعضی ها از این رابطه ذوق زده شده و فکر می کنند شق القمر کرده اند.

خطیب جمعه زارچ از وزارتخانه های امورخارجه و اطلاعات خواست با دقت بیشتری اقدامات این سفارتخانه را رصد کرده تا سفارتخانه به جاسوسخانه تبدیل نشود.

امام‌جمعه زارچ در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد شهیدان رجایی وباهنرگفت: درراه مبارزه با تروریسم، هیچ کشوری به اندازه ایران قربانی نداده و وجود بیش از 17 هزار نفر شهید از اقشار مختلف جامعه گواه این ادعاست.

دهقان ادعای امریکا درخصوص مبارزه با تروریسم را دروغ ومضحک خواند واضهار داشت: عاملان اصلی ترور تحت حمایت امریکا وانگلیس به راحتی در حال گشت وگذار هستند.

امام‌جمعه زارچ در پایان، مطالبات رهبری و خواسته‌های مردم از دولت را یادآور شد وبر ضرورت حفظ کرامت ارباب‌رجوع، پاسداری از آرمان‌های انقلاب و فرهنگ اسلامی، مبارزه با مفاسد اقتصادی و توزیع عادلانه ثروت تأکید کرد.

یزدامـــــروز/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد