Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

مجلس پاسخ مناسبی به یاوه گوئی های ترامپ خواهد داد/ برجام یک قرارداد دائمی نیست


موسوی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور امریکا گفت:نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارای روحیه انقلابی و استکبارستیز هستند و قطعاً پاسخ مناسبی به این یاوه‌گویی‌های ترامپ خواهند داد.

به گزارش یزدرسا به نقل از یزد آوا؛ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور امریکا گفت: ترامپ یک تاجر مسلک است و سخنان اخیرش تنها یک هوچی بازی سیاسی است.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارای روحیه انقلابی و استکبارستیز هستند و قطعاً پاسخ مناسبی به این یاوه‌گویی‌های ترامپ خواهند داد.

موسوی بابیان اینکه مجلس از هیچ‌گونه تهدید و تر عیب هراسی  ندارد اظهار داشت: سخنان ترامپ ناشی از ترس آمریکائی‌ها از صدور فرهنگ انقلاب به دنیاست چراکه زمانی که انقلاب در سال 57 پیروز شد و امام راحل فرمود «انقلاب ما به دنیا صادر خواهد شد» آمریکائی‌ها تصور نمی‌کردند که این اتفاق بیفتد بنابراین امروز که جمهوری اسلامی در ازیک‌طرف در عراق،سوریه،یمن و بحرین ،قطر تأثیرگذار بوده بسیاری از کشورهای مظلوم  دنیا خواستار حمایت ایران از آنان هستند و از سوی دیگر  ایران مانعی برای رسیدن آن‌ها به اهدافشان شده مقامات آمریکائی به ستوه آمده‌اند.

وی شکست‌های پی‌درپی آمریکائی‌ها در منطقه و پیشرفت‌های علمی ایران درزمینهٔ های مختلف ازجمله نانو، انرژی هسته‌ای و صنایع دفاعی و موشکی  را موجب عصبانیت آمریکائی‌ها از ایران دانست و اظهار داشت: قدرت ایران در بومی‌سازی علوم هسته‌ای و تدریس آن در دانشگاه‌های کشور برای آمریکائی‌ها باورنکردنی است.

موسوی با اشاره به تهدید ترامپ در خصوص خروج از برجم گفت: برجام یک قرارداد دائمی نیست و ما در این قرارداد برای مدتی موقت به توافق رسیدیم و هر زمان بخواهیم به شرایط قبل از برجم بازگردیم امکان‌پذیر است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس آمریکائی‌ها را بهانه‌جو توصیف کرد و گفت: آن‌ها به دلیل تضادی که با نظام ما دارند مرتباً بهانه‌جویی می‌کنند ودرحالی که  خودکفائی  موشکی حق قانونی ماست  با آن مخالفت می‌کنند و بر تحریم‌ها علیه ایران اضافه می‌کنند هرچند اصولاً آمریکائی‌ها در هر زمینه‌ای که به  پیشرفت ما منجر شود  بهانه‌جویی خواهند کرد.

وی  درباره تروریستی خواندن سپاه از سوی آمریکائی‌ها هم اظهار داشت: در حادثه تروریستی حمله به مجلس این سپاه بود که سبب شد علی‌رغم تیراندازی‌ها در ساختمان اداری، جلسات مجلس بدون هیچ وقفه‌ای برگزار شد و نهایتاً عائله را سپاه ختم کرد بنابراین حمایت‌های اخیر همه مسئولان کشور و مردم از این نهاد انقلابی، نشان از وحدت و روحیه استکبارستیزی ملت ایران دارد.

انتهای پیام/ح
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد