Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

ستار هدایت خواه:

مخملباف نمونه بارز آلودگی بود


عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آلودگان با آلودگان پیوند برقرار می کنند و مخملباف نمونه آلودگانی است که با هم نوع خودش دم ساز است.

به گزارش سروابرکوه، ستار هدایت خواه، در خصوص سفر محسن مخملباف به اسرائیل و تمجید وی از بهائیت اظهار داشت: ایشان گذشته و سوابق خودفروشی و بی غیرتی اش در ابعاد مختلف شناخته شده است و خیلی جای تعجب و شگفتی ندارد که به اسرائیل سفرکرده و از فرقه بهائیت تمجید کرده باشد.

وی ادامه داد: یک اصل قرآنی می فرماید آلودگان با آلودگان پیوند برقرار می کنند و در مقابل خوبان با خوبان پیوند دارند؛ می توان گفت که مخملباف نمونه بارزی از آلودگانی بود که با هم نوع خودش دم ساز شده است.

نماینده سابق مردم بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به نقش مخملباف در فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: مخملباف در جریان فتنه هم دخیل بود کما این که سوابق و مستندات، این را نشان می دهد.

وی افزود: آدم های جهنمی معمولاً با رژیم های جهنمی ارتباط دارند و از باب سنخیت روحی و فکری با هم پیوند می خورند.

هدایت خواه تصریح کرد: خوب است که جوانان ما توجه داشته باشند که اگر کسی از مسیر ولایت و انقلاب منحرف شود، کارش به جایی می رسد که دریوزه گی آلوده ترین و بدنام ترین ها رژیم ها را خواهد کرد.

وی در پایان گفت: صحبت در خصوص این مسئله از این جهت انجام می گیرد که بعضی ها از آن عبرت بگیرند ولی از لحاظ سیاسی و بازتاب فرهنگی اجتماعی موضوع چندان مهمی نبوده و طبیعی است که چنین آدم هایی با چنین تفکراتی با مخالفین انقلاب ارتباط برقرار کنند.

منبع:ایل بانو




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد