Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

مردم خواستار عمل قوای سه گانه به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی هستند/ اشتغال بی رویه زنان توسط جهاد کشاورزی در مشاغل مردان صحیح نیست


خطیب جمعه ابرکوه در خطبه های امروز بیان کرد: : مطالبه مردم ما از سران قوای سه گانه این است که با اجرای دقیق و جدی دستور العمل ابلاغی مقام معظم رهبری به طور جدی وارد میدان شوند و سال ۹۳ را سال شکوفائی مبانی اقتصادی و اجرائی شدن حماسه اقتصادی کنند.

امام جمعه ابرکوه.

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن اشاره به دیدار اخیر سران قوه با رهبر معظم انقلاب(مدظله) گفت: در دیدار سران سه قوه با مقام معظم رهبری راهکار های مراحل اجرائی اقتصاد مقاومتی توسط معظم له، بیان شد و سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه ملزم به صدور دستورالعل اجرائی برای پیگیری و تدوین نقشه راه در این خصوص شدند.

خطیب جمعه ابرکوه بیان داشت: ما بر این باوریم که اگر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به طور جدی پیگیری و اجرا شود، قطعا شاهد تقویت پایه های اقتصاد کشور و رونق گرفتن جامع چرخ اقتصادی میهن اسلامی خواهیم بود.

حسینی افزود: مطالبه مردم ما از سران قوای سه گانه این است که با اجرای دقیق و جدی دستور العمل ابلاغی مقام معظم رهبری به طور جدی وارد میدان شوند و سال ۹۳ را سال شکوفائی مبانی اقتصادی و اجرائی شدن حماسه اقتصادی کنند.

وی فرهنگ سازی در بحث اقتصاد مقاومتی را وظیفه مهم دیگر قوا معرفی کرده و گفت: فرهنگ سازی در بحث اقتصاد مقاومتی نیز ، سوی دیگر کار است تا حمایت عملی مردم را در پی داشته باشد و تبدیل به گفتمان رایج و فراگیر شود.

امام جمعه ابرکوه نتیجه پایداری دولت و ملت در جنگ تمام عیار اقتصادی غرب و آمریکا علیه کشور و ملتمان، را ناکامی اردوگاه استکبار و در تحمیل تحریم های یکجانبه و ظالمانه علیه این ملت دانست و گفت: پایداری ملت، سرانجام بد خواهان را مجبور به پذیرش حق مسلم ملت در غنی سازی هسته ای کرد و به لطف خدا دشمنان تا کنون در ترفند هایشان نا موفق شده اند.

وی افزود: ایران اسلامی از پیچ بزرگ تاریخی خود در بحران اقتصادی تا کنون سر بلند و پیروز مندانه گذر کرده وبه زودی به مقصد اعتلای اقتصادی خود خواهد رسید.

حسینی گفت: مقاومت و پایمردی دولت و ملت ایران در تحریم ها نشان داد که ایران قابل انزوا نیست و این بد خواهان هستند که منزوی شدند، زیرا به رغم همه یاوه سرائی ها و تهدید های آمریکائی ها، می بینیم با باز شدن اندک روزنه ای به روی آنها و لغو بخشی از تحریم ها شاهد ترافیک سفرهای تجاری مقامات غربی – اروپائی – آسیایی و عربی برای قرارداد های اقتصادی و مناسبات دیپلماتیک آنان با ایران هستیم.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: آنها به این نتیجه رسیده اند که به راستی نیاز به ایران دارند، جایگاه ایران در جهان تاثیر گزار و برجسته است لذا حتی متحدان آمریکا هم مایل به تقویت روابطشان با ایران بزرگ اسلامی هستند و ما این موفقیت را از دستاورد های توافق ژنو می دانیم.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگر از بیانات خود به استخدام بی رویه زنان در مشاغل مردان به خصوص توسط جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: جای تعجب است که می شنویم جهاد کشاورزی که دستگاهی برخاسته ازانقلاب است، این وزارتخانه و مدیران استان به بهانه امتیاز و نمره برای اشتغال در ابرکوه یک نیروی مرد هم گزینش نکرده اند! و چه بسا در شهر های دیگر هم گزینش و اشتغال دهی به زنان بیشتر از مردان است.

وی تصریح کرد: اگر این کار حداقل از آموزش و پرورش بود، کسی حرف و اما نداشت، اما مگر تا به حال زنان و دختران بیل زنی و کشاورزی داشته اند و یا دامداری کرده اند که پسران دفع و دختران را جذب می کنید؟ شما به چه مجوزی حق مردم را ضایع می کنید و جوانی را که باید فردا جوابگوی زندگی زن و بچه باشد بیکار میکنید؟

حسینی تاکید کرد: من نمی گویم زنان اشتغال نداشته باشند اما افراط کاری به این شوری در دولت اعتدال برای ما غیر قابل قبول است.

وی در پایان 15 اسفند ماه که مصادف با روز درختکاری است را گرامی داشته و بر حضور آحاد مردم در این امری که سنت انبیاء و اولیاء الهی است تاکید کرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد