Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

مسائل کلان و زیرساختی شهرستان های حوزه انتخابیه در اولویت است


صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس گفت: بررسی و رفع مسائل کلان و زیرساختی شهرستان های حوزه انتخابیه، در اولویت دستور کار قرار دارند.

محمدرضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور، ظهر امروز در حاشیه جلسه با مسئولان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: این جلسه جهت اولویت بندی مسائل و ممشکلات شهرستان با حضور مسئولین مربوطه برگزار شد.


صباغیان افزود: با توجه به اینکه هر شهرستانی به ویژه حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم مشکلات زیادی دارد و ما بتوانیم هدف اصلی را در این چهار سال دنبال کنیم، از فرمانداران خواستیم مسائل دستگاه ها را جمع بندی و به ما منتقل کنند.


نماینده مردم ابرکوه در مجلس بیان کرد: سپس این مباحث را اولویت بندی کرده و چند مورد مسائل کلان و زیرساختی را انتخاب کنیم و با هماهنگی مسئولان ارشد شهرستان و مدیران دستگاه های اجرایی، راهکارهایی برای رفع آنها بیابیم.


این مقام مسئول تاکید کرد: این بدان معنا نیست که موارد جزئی و ریزتر را فراموش کنیم، بلکه هدف و برنامه مشخصی داشته باشیم، تا حساب شده و سریع تر به مقصد برسیم.


وی در پاسخ به این سوال خبرنگار که مشکلات کلان این شهرستان در چه زمینه ای است، گفت: در هر حوزه ای مشکلاتی وجود دارد. در زمینه بهداشت و درمان، راههای ارتباطی، میراث فرهنگی، خصوصا مراکز صنعتی و تولیدی و... .


صباغیان عنوان کرد: در هر حال ما باید با عنایت به توانایی ها و ظرفیت هایی که داریم، اولویت ها را مشخص و با حضور مسئولان ارشداستانی آنها را بررسی کنیم.


وی اذعان داشت: هدف این است که یک نگاه مشترک در حوزه های انتخابیه استان ایجاد کنیم، تا ان شاءالله با همراهی و همگرایی، آنچه در شهرستان های استان هست، حل شود.


صباغیان خطاب به مردم گفت: امروز خداوند، توفیق خدمت گذاری را نصیب ما کرده است و امیدواریم مشکلات مردم شریف ابرکوه به نحوی منتقل شود و ما هم سعی می کنیم، زمینه های آن با حضور در بین مردم، جلسات دستگاه ها و دیدار با افراد صاحب نظر و صاحب فکر فراهم شود، تا از راهنمایی های آنها بهره مند شویم.


وی در پایان خاطر نشان کرد: نظرات و پیشنهادات خود را به ما بگویید، تا بتوانیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد