Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه یزد:

مسؤولان ما مواظبت کنند اقدامی انجام ندهند که دوباره باعث پشیمانی شود


امام جمعه یزد با اشاره به برگزاری نشست سه‌جانبه ترکیه، روسیه و ایران گفت: مسئولان ما حرکتی انجام دهند که دوباره پشیمان و نادم نشوند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با بیان  اینکه  که  در صنایع می بایست از جوانان استفاده شود گفت: صنایع می بایست از ذوق و استعداد جوانان در تولید خود استفاده نمایند و کیفیت خود را بهبودبخشند مطمئن باشند که نیازی به استفاده از وسایل خارجی نیست.

وی یاد آور شد: همگی به این باور برسیم که می توانیم و این موضوع مهم می بایست در صنعتگران ما پررنگتر شود چرا که با استفاده از توان و ظرفیت صنعتگران  است که می توانیم به رشد اقتصادی برسیم.

وی ابراز داشت:  متاسفاده امروز دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی وارونه جلوه داده می شود و هنوز خیلی از مردم عظمت انقلاب و کار بزرگی که برای حاکمیت نظام اسلامی در کشور انجام شد را نمی‌دانند

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروز همگی می بایست در مسیر معرفی انقلاب قدم برداریم که اگر اینگونه نباشد خیانت کرده ایم چرا که انقلاب ما باید در دنیا شناخته شود.

ناصری ابراز داشت: متأسفانه مسئولان خارج از کشور ما به این امر معترفند که که نسبت به معرفی انقلاب دردنیا و فرهنگ‌های دیگر کشورها، کوتاهی نموده اند.

وی یادآور شد: ولی در این وضعیت خطیر، در حالی است که رسانه‌های استکبارعلیه ما فرهنگ‌ سازی می‌کنند و مسائل را وارونه جلوه می‌دهند و  دید مردم دنیا را نسبت به اسلام و جمهوری اسلامی مسموم می‌کنند. ما کارکرد موفقی نداریم.

وی اظهار داشت: رهبری برای بیان و معرفی انقلاب به جوانان اروپا نامه نوشتند که گول حرف‌های مغرضان به اسلام و انقلاب و ایران را نخورید اما متأسفانه روی این نامه هم آنگونه که باید، کار نشد.

خطیب جمعه یزد در ادامه سخنان خود با گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار داشت: مردم در روز نهم دی با حضور خود بصیرت و حمایتشان از ولایت را بار دیگر به دنیا نشان دادند و فتنه‌ها را محکوم کردند و این حضور در صحنه مردم جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به نشست‌های سه‌جانبه ترکیه، روسیه و ایران اظهار کرد: امیدوارم نظامیان و سیاستمداران مراقب باشند زیرا دشمن بسیار حیله گر است و می بایست مراقب باشند که اینها پنهانی متحد نشوند و علیه کشور ما اقدامی کنند و مسئولان ما نیز حرکتی انجام دهند که دوباره پشیمان و نادم نشوند.

ناصری در پایان با اشاره بر لزوم حفظ حرمت نمازجمعه تاکید کردد: مردم اگر حرفی دارند به من انتقال دهند تا پیگیری کنم و مسائل و درخواستهای خود را با حفظ حرمت مطرح کنند تا حرمت نمازجمعه و مسجد را حفظ کنند و بهانه به دست دشمنان ندهند.

انتهای /ب




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد